Tomc Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg bestilte og fikk en 1557K fra PSdata forleden til 9995,- Gode specs, rask og med fin, skarp skjerm. Jeg fulgte en del råd funnet omkring og satset på en skjerm med 1400 oppløsning som det er på denne. Har vent meg til det nå etter å ha satt opp skriftstr funker det utmerket, for tekst blir da alt for lite ellers..? Men, under skjermen er det et intenst blått lys som er utrolig irriterende! Undrer meg at ingen (etter hva jeg har sett) har nevnt dette? Dette er i grunnen alene nok til at jeg kommer til å returnere den, dette er en stor designfeil imho, og når disken jobber, blinker jammen et slikt lys til. Det stikker jo i øynene I tillegg er det en død, eller heller en høyst levende piksel midt på skjermen som vinker til meg i lysblått. Spesielt fint på mørke bilder. Synd, for ytelsen virker ellers flotte, men jeg er litt skuffet over tastaturet som er dårligere enn min forrige FS C1110. Vekten virker også litt tyngre enn jeg forventet, men det er ikke såå viktig om den veier 2,85 kg i stedet for oppgitte 2,7. Så, er det ingen andre som plages av den kraftige blå dioden under skjermen? Prøv å sette en finger over den så merker du forskjellen - nå vet du hvor den er ;-) Returnerer PC'n i morgen.. Men hva skal jeg ta i stedet tro.. Tom Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Teipbit heter medisinen mot slikt. Men den døde pikselen er det verre med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå