Gå til innhold

Jippi! har bestilt en k750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vits? Kameraet suger uansett. :thumbdown:

humm... gjør no egentli ikke det da :p fikk skreve ut et utendørsbilde eg hadde tatt og fyrn i fotobutikken va overaska over kor god kvaliteten va :p va nestn umulig å skille det fra et ekte kamerabilde

Lenke til kommentar
Hva er vits? Kameraet suger uansett. :thumbdown:

2MP er noe av det beste kameraet du kan få på en mobil, så kameraet suger ikke..

http://www.dinside.no/php/art.php?id=215657

Bildekvaliteten er helt klart den beste vi har sett på en telefon hittil. Bildene er meget skarpe og fargegjengivelsen er overraskende bra. Nei, det kan fortsatt ikke måle seg med et ordentlig digitalkamera, men det begynner å nærme seg.
Endret av Steina
Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at det ikke er bra i forhold til andre mobilkameraer, men fortsatt, det holder ikke mål.

Oppløsning er ikke alt. Ser stor forskjell mellom Canon EOS 20D (8mpx) og et standard kompaktkamera med 8mpx oppløsning! :)

hvis du ska være litt kresen på det ja :) men kor ofte e det du egentli går rundt me et canon eos 20D kamera i lomma di? ikke veldi ofte :p det som e så bra me kameramobil

dessuten må du no ikke glømme at det fremdeles e en mobil me et kamera på.. ikke omvendt

Endret av Vandahl
Lenke til kommentar

Du tar selvfølgelig med deg kamera på reise eller noen store events, men hva med når du sitter på bussen eller er på jobb? Pointet med mobil kamera er å kunne ta bilde av ting når du minst forventer det.

On topic: Gratulerer med mobilen (håper du har fått den nå...)

Har samme mobil selv, og er stor fornøyd, mann skal lete LENGE etter en mobil med like mye funksjoner...

Lenke til kommentar

Huff, har aldri opplevd at posten er så treig som den er nå :(

Noen som vet om den elektroniske pakkesporingen kan ta feil?

Har aldri skjedd meg av de 10-15 gangene jeg har bestilt noe.

Syns det er litt rart det skal ta 4 dager fra oslo til fauske, bruker som regel

å ta bare 2 dager, når den er i fauske så er det bare 1 dag til den er i Bodø.

Men men er vel bare å vente.... :hrm:

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...