_dundun_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 I går og i dag så jeg BMW M6 og har faktisk kjørt to stykker Herlig bil.... Det er da bare én M6 i Norge foreløpig - og den tilhører importøren. Kjørte den for en stund siden fordi faren min lurte på å bestille en. Noe han også gjorde Var på besøk hos BMW M sin utviklingsavdeling i München på torsdag - der hadde de mye moro. Bl.a. en M6 cabriolet og noe som så ut som en veldig tidlig prototyp av en M-utgave av 1-serien. Dessverre fikk jeg ikke lov til å ta bilder a. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Fiat Punto JTD på tyske skilter. Ikke noe særlig spesiell kanskje, men Fiat-entusiaster vet at motorvalget JTD, altså Turbo-diesel ikke er tilgjengelig i Norge - dessverre. hmm.. bobilen til foreldra mine har 2.3l JTD motor så den e nokk tiljengelig i norge. (bilen er fiat) I nytte- og bobiler er dieselen tilgjengelig, ja, men dieselmotorene har vært/er ikke tilgjengelige i personbilmodellene til Fiat. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I går og i dag så jeg BMW M6 og har faktisk kjørt to stykker Herlig bil.... Det er da bare én M6 i Norge foreløpig - og den tilhører importøren. Kjørte den for en stund siden fordi faren min lurte på å bestille en. Noe han også gjorde Var på besøk hos BMW M sin utviklingsavdeling i München på torsdag - der hadde de mye moro. Bl.a. en M6 cabriolet og noe som så ut som en veldig tidlig prototyp av en M-utgave av 1-serien. Dessverre fikk jeg ikke lov til å ta bilder a. Din K*k... Håper du nyter den situasjon du er da... M6 er mer enn jeg tør å DRØMME om... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Din K*k... Håper du nyter den situasjon du er da... M6 er mer enn jeg tør å DRØMME om... Gleder meg til den dukker opp her i September ja. Tror nok ikke jeg kommer til å ta med egen bil hjem når jeg besøker foreldre i ferier lenger Blir artig dilemma å velge mellom 745i og M6 hver gang jeg skal ut og kjøre Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I går og i dag så jeg BMW M6 og har faktisk kjørt to stykker Herlig bil.... Det er da bare én M6 i Norge foreløpig - og den tilhører importøren. Kjørte den for en stund siden fordi faren min lurte på å bestille en. Noe han også gjorde Var på besøk hos BMW M sin utviklingsavdeling i München på torsdag - der hadde de mye moro. Bl.a. en M6 cabriolet og noe som så ut som en veldig tidlig prototyp av en M-utgave av 1-serien. Dessverre fikk jeg ikke lov til å ta bilder a. Den blå right? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den blå right? Jepp. Den det er bilder av her. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den blå right? Jepp. Den det er bilder av her. Har de endret noe på iDrive siden 5serien? Klarer ikke helt å bli kompis med den! (/me loves MMI) Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den blå right? Jepp. Den det er bilder av her. Har de endret noe på iDrive siden 5serien? Klarer ikke helt å bli kompis med den! (/me loves MMI) Tror det, men er ikke sikker siden jeg bare har testet idrive i 7-serien. a. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I går og i dag så jeg BMW M6 og har faktisk kjørt to stykker Herlig bil.... Det er da bare én M6 i Norge foreløpig - og den tilhører importøren. Kjørte den for en stund siden fordi faren min lurte på å bestille en. Noe han også gjorde Var på besøk hos BMW M sin utviklingsavdeling i München på torsdag - der hadde de mye moro. Bl.a. en M6 cabriolet og noe som så ut som en veldig tidlig prototyp av en M-utgave av 1-serien. Dessverre fikk jeg ikke lov til å ta bilder a. Vel... vet ikke hvor i norge du bor, men på jobben min står det tre stykker ihvertfall Og jeg har prøvd to av dem. HO HO Tror det er mer enn en butikk som selger BMW i norge by the way M1 er på vei Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I går og i dag så jeg BMW M6 og har faktisk kjørt to stykker Herlig bil.... Det er da bare én M6 i Norge foreløpig - og den tilhører importøren. Kjørte den for en stund siden fordi faren min lurte på å bestille en. Noe han også gjorde Var på besøk hos BMW M sin utviklingsavdeling i München på torsdag - der hadde de mye moro. Bl.a. en M6 cabriolet og noe som så ut som en veldig tidlig prototyp av en M-utgave av 1-serien. Dessverre fikk jeg ikke lov til å ta bilder a. Vel... vet ikke hvor i norge du bor, men på jobben min står det tre stykker ihvertfall Og jeg har prøvd to av dem. HO HO Tror det er mer enn en butikk som selger BMW i norge by the way M1 er på vei Og du jobber hvor? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvor i alle dager ble det av carspottingen da? Så en russisk bil i dag, en krysning mellom Jaguar og noe annet eksklusivt. Fikk ikke tatt bilde dog.. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Dæven det var dumt. Den skulle jeg gjerne likt å se. Tipper det var en Volga. Så den slik ut? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Eller så den mer ut som denne kanskje? Skulle likt å se en slik på norske veier Må jeg få lov til spørre hvor du observerte nevnte bil? *Legge meg på hjul etter i Ladaen* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Den så slik ut som den første, bare med en gråfarge som gjorde at den så litt mer lukseriøs ut. Denne ble observert bak Bergen Kino. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 s`en h2 her istad fikk ikke noe bilde Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 s`en h2 her istad fikk ikke noe bilde Sjeldne biler...H2 regnes vel ikke akkurat som sjelden lenger Anyhow... Litt vanskelig å se på bildet, men dette er en golf utenom det vanlige... R32 Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Det er i hvertfall mulig og se to runde blanke potter! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er i hvertfall mulig og se to runde blanke potter! Jupp, karakteristisk for R32'en. Synes dei er finare i RS-blå dog, litt kjedelig med svart. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dreiv å så på en SRT-10 igår.. Norsk riktignok, men jeg digger den bilen Rød og pen og STOR! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dreiv å så på en SRT-10 igår.. Norsk riktignok, men jeg digger den bilen Rød og pen og STOR! Haha såg samme bil for ein par dager sidan. STOOR bil ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå