Gå til innhold

Restarter når jeg bruker IE

Anbefalte innlegg

Jeg får opp en melding når jeg bruker IE. Det kommer opp en melding som sier at en fil som heter NT-Myndighet/system vil skru av maskinen i løpet av 59 sekunder. Regner med at det er et virus, men har rensket maskinen for virus, spyware og adware, men det hjelper ikke. Beskjeden kommer fortsatt opp etter 10-15 min når jeg bruker IE. Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre? Jeg er hvertfall helt blank. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. mener å huske at Blaster/Sasser legger inn en fil i Windows katalogen som heter MSBlast.exe eller Penis.exe. mener jeg fant en av disse filene på en sasser maskin jeg holdt på med for lenge siden. uannsett, hvis en av disse filene blir kjørt så vil de jo komme opp under oppgavebehandlingen din da.

Lenke til kommentar

hei. mener å huske at Blaster/Sasser legger inn en fil i Windows katalogen som heter MSBlast.exe eller Penis.exe. mener jeg fant en av disse filene på en sasser maskin jeg holdt på med for lenge siden. uannsett, hvis en av disse filene blir kjørt så vil de jo komme opp under oppgavebehandlingen din da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...