kaliber Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 heisan. har nylig gått til innkjøp av en samsung spinnpoint sata2 hd 200gb har nettopp plugget den til og alle drivere ble lagt inn automatisk på den i xp. harddisken er der, men jeg finner den ikke igjen på min datamaskin. dette er første gangen jeg kjøper en sata disk. takker for alle svar. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 nei bare lagt den til liksom. men skal den ikke dukke opp på min datamaskin først da ? Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Start -> Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandlig -> diskbehandling.. Edit: Må formatere disken først ja.. Endret 13. juli 2005 av Zenith Lenke til kommentar
lundez Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hørres ut som om du ikke har formatert/partisjonert disken din. ta en kikk i dette innlegget under punkt 3, skrevet av LarsC: Manglende harddiskplass og diskrelatert ting i Win Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 okej takker. men en finner disken i format systemet til windows da ikke sant ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Start -> Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandlig -> diskbehandling Det skal sprette opp noke her når du har lagt til ny disk ja... du må partisjonere og formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå