DFLW Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei Skal koble meg til ADSL hos Nextgentel gjennom en grønn siemens isdn boks. Får ikke kontakt, noen som har gjort dette med den isdn boksen? Er litt usikker på hva som er hva på boksen. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det er vel en ADSL ruter du mener? Har NGT fått nye rutere igjen nå? Hadde Cisco først, Netopia senere og nå Simens?? Hva blir det neste... Har selv Netopia og hadde ingen problemer med å komme på nett med den. Vet ikke hva som er problemet ditt, men det er mulig du har fått boxen før dem har satt opp linja di! Det skjedde ihvertfall med meg. Du kan jo ringe support på NGT og be dem sjekk om linja di er oppe enda. /steinih :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-07-29 18:12 ] Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Har fått Netopia ruter, men jeg har ikke oppnådd kontakt. Skal jo bruke første linje inn i huset rett til "line" i den deler saken, men jeg vet ikke helt hva som er hva på den isdn boksen. Derfor vet jeg ikke om det jeg gjør er riktig...... (ja linjen skal være oppe.) Stein: Takk for svar. Bruker du den hvite 3-deleren? Eller har du kun en kabel fra ruter til tlf.kontakt? [ Denne Melding var redigert av: DFLW på 2002-07-29 18:32 ] Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Har funnet ut problemet mitt, ruter/modem må slås av for hvert nye forsøk med tilkoblinger. På isdn boksen er det den splittede ledningen som er første linje inn. [ Denne Melding var redigert av: DFLW på 2002-08-18 15:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå