Shotherra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Kunne tenkt meg å sette på et Sportsluftfilter til bilen min. Men hvilken størrelse er det jeg skal ha? Burde jeg ha det største eller det som passer best? Endret 13. juli 2005 av CorVette Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du burde ta den som passer best, skal du ha en som er større så må du bruke/lage et adapter, du får dessuten ikke bedre effekt av et større filter, du skal ha en bra kraftig motor for å trenge de største filterene Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg får demontere litt og måle imorgen. Har de riktig luftfilter i riktig dimensjon går jeg for det... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ofte det enkleste det ja Billigste er å kjøpe slanger, filter og klemmer som er universalt, men mer jobb hører med.. Største jeg har sett må være på VS motor BMW'en Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ofte det enkleste det ja Billigste er å kjøpe slanger, filter og klemmer som er universalt, men mer jobb hører med.. Største jeg har sett må være på VS motor BMW'en Det er noe i det du sier ja. Sjekket litt på luftfilteret jeg og fant ut at det det var et firkantet hull istedenfor et rundt et så jeg må kjøpe et overgansstykke Men vil det passe da? det er jo til golf 3?? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Da er det bestilt Så nå får me bare vente litt... o fryd..! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 hehe gled deg En an kammerat av meg sa at en venn gjorde det samme som meg og det hørtes ut som det var 500hester under panseret... iallefall brumming... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå