Gå til innhold

Laptop skjerm blir hvit etter oppgradering til XP2

Anbefalte innlegg

Jeg har et pussig problem. Har installert XP på en laptop her i kveld og har etterhvert begynt å patche den opp :cool:

I alle fall ... etter at SP2 ble lagt inn, så skjer følgende:

Maskinen starter opp, jeg ser alle bootmeldinger, den flasher et øyeblikk og jeg får opp den klassiske svarte bakgrunnen med Windows XP og en søyle som viser en slags last-progressjon, så flasher den et lite sekund ... skjermen blir helt svart for så å bli gradvis hvitere. Det virker som om at hvis jeg bare lot den stå på lenge nok, så ville den bli som et neonlys. Jeg slår den av fordi jeg er redd hele greien skal "gå i lufta" :(

Noen som har opplevd noe lignende tidligere?

Safe Mode ser ut til å funke helt greit, så my best shot er en skjermkort driver som ikke er helt kompatibel? Men virker uansett som et søkt problem dette her.

Innspill? Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et pussig problem. Har installert XP på en laptop her i kveld og har etterhvert begynt å patche den opp :cool:

I alle fall ... etter at SP2 ble lagt inn, så skjer følgende:

Maskinen starter opp, jeg ser alle bootmeldinger, den flasher et øyeblikk og jeg får opp den klassiske svarte bakgrunnen med Windows XP og en søyle som viser en slags last-progressjon, så flasher den et lite sekund ... skjermen blir helt svart for så å bli gradvis hvitere. Det virker som om at hvis jeg bare lot den stå på lenge nok, så ville den bli som et neonlys. Jeg slår den av fordi jeg er redd hele greien skal "gå i lufta" :(

Noen som har opplevd noe lignende tidligere?

Safe Mode ser ut til å funke helt greit, så my best shot er en skjermkort driver som ikke er helt kompatibel? Men virker uansett som et søkt problem dette her.

Innspill? Anyone?

Kontra!

Det var en buggy skjermkort driver som ikke taklet SP2 i guess.

Merkelig problem dog, men det ble nå heldigvis løst.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...