oysfaerg Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Gikk tur her forleden dag og fikk øye på noen gjess... dro opp kameraet og mens de fløy "uuut mot haaavet". Komposisjonen og croppinga er ikke akkurat mye å skryte av, samtidig som at jeg fikk med en sjenerede forgrunn... Kamera og opptikk som ble brukt er følgende; Canon EOS 350D og Canon 75-300 III 4-5,6, altså ikke det sprekeste objektivet med tanke på tele/frihåndsskyting... Lukkertid: 1/500 sek Blender: f/9 ISO: 200 Fokallengde: 120mm Url til bilde Noen tanker? Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Selve motivet synes jeg er stilig, men det blir for mye hav øverst. Synd du bare fikk med halvparten av de to til sidene. Gresset forran blir imo med på å gjøre bildet mer spennende. EDIT: Om du klipper ut kun fuglen i midten kan det jo bli ganske så bra. Endret 13. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Et flott bilde. Fokuseringen er på både havet og gjessene. Hadde vert finnt hvis du hadde fått med de to andre og. Det var også litt mye hav øverst i bilde. Lykke til videre Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Som flere har sagt, ja, jeg vet at jeg var litt uheldig m.t.p å ikke få med de to siste gjessa også, og det ble mye hav, men når du må opp med kameraet i en fei, er det ikke så greit, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå