enga90 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 når jeg prøver å instalere i windows kommer det opp en melding. "setup up did not find any harddisk drives installed in your computer" hva skal jeg gjøre for at jeg skal få instalert windows?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Maskinvare? Hvis du prøver og formatere/installere Windows på en S-ATA harddisk, så må du legge inn driverne før Windows' installasjonsprogrammet begynner. Det står nederst på skjermen når du skal trykke F6 eller F8 for å legge inn S-ATA driverne. Husker ikke helt hvilken knapp det var. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sjekk også at BIOSen finner hardisken du skal innstallere på.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Tipper du har S-ATA for det er den sedvanlige meldingen man får når driverne ikke er installert. Kan du bekrefte det? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ah.. da er det nok driverene. Legg driverene på en diskett og trykk på en av F tastene under oppstarten av windolf instalasjonen (Husker ikke hvilken, står nederst på den grå menyen når den loader installen) Det burte virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå