chrizy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jeg har tenkt til å lage et kabinett som ligner et skjellethode i tre men trenger noen som kan lage det i det dærre 3d programmet alle bruker... skjellet hode skal ligne dette her uten de dærre beina.. pliiz hjelp meg... Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 næhvel ingen som ville hjelpe meg da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Dårlig holdning og bumb bare 31 minutter etter tråden er åpnet hjelper deg hvertfall ikke, og det er heller ikke lov btw Men det heter SketchUp, og kan lastes ned her"]http://www.sketchup.com/]her Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 vakke sur bare sånn for å få tråden etter casemod hehe.... klarer ikke sketchup Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 jeg sucker stort i det.. jeg vet du er flink med sånt p-in-p du burde nesten hjelpe meg*hint-hint* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kan ikke skjønne at du kan vite om jeg en gang har SketchUp på maskina jeg men... Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 jeg vet ikke det bare håpa på at du kunne hjelpe meg.. du ser inteligent ut... piz to the limit Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 takk pølsebu... neida heheh bare kødder... Tuuuusen takk Vågebu! Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 ingen enda tror jeg.. Lenke til kommentar
antex Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 nå får dere faen me se og hjelpe denne karen det tar jo ikke så lang tid og lage en skisse i sketchup dafår de som kan det. men det kan desværre ikke jeg så hjelp de som kan. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 nå får dere faen me se og hjelpe denne karen det tar jo ikke så lang tid og lage en skisse i sketchup dafår de som kan det. men det kan desværre ikke jeg så hjelp de som kan. Glupen.... Det er ikke så vrient å lære basis sketchup som alle skal ha det til. Det er gode filmer på hjemmesiden deres som forklarer sabla godt hvordan man gjør dette. Det er alltid mye bedre at trådstarter lager dette selv, istede for å josse fram og tilbake med en skisse ingen vet helt hvordan skal bli. Det er vært å sitte i en time å konstentrere seg som programmet, man lærer masse da. Rettet mot antex selv; Du sier selv at du ikke kan hjelpe han, noe som gir deg null rett til å bli sur på oss andre som kan sketchup. Kommentarer som du kommer med irriterer dritten av meg. Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) han fyren er kameraten min som driver å kødder hehehehe. skal prøve å lære meg.. takk til han fyren som skrev Endret 16. juli 2005 av chrizy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå