*Thug* Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har et problem med at skriftstørrelsen endrer seg kun på enkelte web sider, slik: er det noen der ute som kan hjelpe meg og fortelle meg hvordan jeg fikser dette på et blunk? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 prøve å holde inne ctrl mens du scroller med mousewheel? justerer skriften dynamisk da.. funker ikke på alle sider, men det er verd ett forsøk... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hold ned "Ctrl"-tasten og rull med hjulet på musa di. Edit: Noen kom før meg. Beklager. Endret 13. juli 2005 av efikkan Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Virka som bare det! Takk som meget nok en gang Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Om flere får samme problemet, å ikke har mousewheel. Se på verktøylinjen. Trykk Vis -> Tekststørrelse Der finner du forskjellige tekststørrelser. GL =) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hmm... hva er det du gjør på bildet i første post da... Er det helt lovelig Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Får da håpe at det er lov å søke etter Jim Carrey ennå...... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå