phnx85 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har ADSL fra Telenor og bruker Thomson Speedtouch 510. Har skrudd av router delen i Speedtouch 510 og bruker den kun som modem. Når jeg skal forwarde porter i Asus'en logger jeg meg inn og går på NAT Settings og Virtual Server. Jeg har skrudd på Enable Virtual Server og lagt til porten som skal forwardes til min IP, tatt apply og restartet switchen, men det fungerer ikke Har nyeste versjon firmware på Asus'en. Er jeg nødt til å åpne portene i Thomson'en også? Det var NAT innstillinger på den men deaktiverte router funksjonen slik at jeg slapp og måtte forwarde porten to plasser. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Er jeg nødt til å åpne portene i Thomson'en også? Det var NAT innstillinger på den men deaktiverte router funksjonen slik at jeg slapp og måtte forwarde porten to plasser. Har du satt 510i opp som modem er det ikke noe og åpne på den. Du har satt opp asusen til og bruke PPPoE? vis ikke står 510i fortsatt satt opp som router. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) PPPoE innstillingene er som det skal. Eller hadde jeg jo ikke kommet meg på nett DVS Asus'en er satt opp med PPPoE.. Er bare å forwarde porter jeg plages med. Hadde ikke noe problem å forwarde porter på min SMC switch, rart jeg skal plages med Asus Edit: Never mind, fungerer nå Endret 13. juli 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå