DementedAlbino Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå de siste dagene har jeg merket av xboxen har blitt mer og mer ustabil. De to siste dagene så har den en tendens til å lage noen merkelige lyder, for så å restarte. Ser at hver gang jeg skal legge over en film, se film, spille osv så låser den seg. Får også en feilmelding når jeg restarter nå, kode 13. Så det jeg lurer på er om det er noen feil med selve chipen, eller om det er HD som har tatt kvelden, eller rett og slett det er hele xboxen som finner ut at den nå tar livet av seg selv. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Error 13 er dashboard feil. Det betyr xboxen har problemer med å laste opp dashboard men dashboard gir ingen feilmelding på hva som er problemet, dermed error 13. Dette styrker jo på en måte din egen teori om at din HD kan være fucka, siden filmer fra HD svikter og dashboardet ikke kan lastet opp av og til Tror IKKE det er noe feil med chippen din. Da ville ikke xboxen oppført seg slik. Du kan jo prøve å laste opp dashboard på nytt for å se om du får vekk error 13 feilen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 det som er rart er jo at dashboardet starter innimellom, men jeg får likevel ikke henter ut det som er der eller logget meg inn via ftp. Skal prøve med orginal disken i morgen, se hvordan den oppfører seg da. Er der noen måte jeg kan hente ut det som ligger på disken uten at alt går tapt. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 det som er rart er jo at dashboardet starter innimellom, men jeg får likevel ikke henter ut det som er der eller logget meg inn via ftp. Skal prøve med orginal disken i morgen, se hvordan den oppfører seg da. Er der noen måte jeg kan hente ut det som ligger på disken uten at alt går tapt. Ja, selvsagt. last ned evolutionx og brenn på en cd. Fyr opp den DVD i xbox, og du kan logge deg inn med ip og passord som du satt i konfig fila FØR du brente dvd. Prøv å slett dashboard da, og legg inn nytt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Da har jeg testet med orginal HD i xbox, og da virker alt fint, så jeg tror nok at det er HD som er død. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Har oppdaget en litt merkelig sak. Når jeg går inn via ftp, så kan jeg kopiere og overfører filer helt fint på alle pertisjonene, untatt på F partisjonen der spill og filmer ligger. Noen som vet hva som gjør at alt låser seg når jeg prøver å få tilgang til F og ikke de andre? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Pass på at ikke e: og f: partisjonene er helt fulle. Da kan du få slike rare symptomer som du beskriver. Xboxen bruker noe av disse partisjonene til mellomlagring. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ingen av de partisjonene var full. Var mellom 5 og 10 Gb ledig på f, og nok av plass på e også. Men jeg er 100% sikker på at det er HD som er gåen. Jeg kommer ikke en gang inn i slayers så lenge den HD står i. Alt går enormt tregt, og jeg får ikke valgt noen andre ting. Tar jeg i en annen HD så virker slayers ccden helt fint. Skal bytte HD så snart forhandler åpner opp etter ferie. Er en lokal butikk her i bergen, og de har stengt i fellesferien, typisk nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå