2bb1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) (Sitter i England. Kan ikke skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet Bruker derfor A og O i steden for ) Hei! Jeg har skikkelig kamera, men vil ha meg et som jeg kan putte i lommen, sA derfor vil jeg ha ett som er syltynt og helst 5 mp. Er Apen for alle merker, men har sett en del pA SONY CyberShot og NIKON S2. Men som sagt er jeg Apen for andre forslag. Takker for alle svar. (Legg gjerne med en link ) Mvh TorbjOrn Endret 15. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Er det virkelig ingen som vet om et tynt lite kamera med rundt 5 mp til ca. 3000? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tynne, små kamera med fem megapixler og grei bildekvalitet koster gjerne mer enn 2700... ihvertfall om du vil ha med optisk zoom. Du kan jo se om du finner Ixus 50 ned i denne prisen nå, eller Pentax Optio S5i/S5n som jeg ville foretrukket. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Hva med Sony CyberShot DSC-T7? Har 5 mp og koster rundt 3000. Noen som har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva med Sony CyberShot DSC-T7? Har 5 mp og koster rundt 3000. Noen som har noen erfaring med dette? Fått slakt for bildekvalitet noen steder, mye skryt andre steder. Ellers er det så tynt at det er vanskelig å holde, og du kan bare glemme å sette det på bordet... det må ligge. Men spesielt lite, sånn arealmessig, er det ikke. Vokalisten i Motley Crue (Tommy Lee, er det ikke det han heter?) har et slikt kamera. Han var innom å kjøpte det der jeg jobber for en stund siden. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Vokalisten i Motley Crue (Tommy Lee, er det ikke det han heter?) Hrrrmmmpphh.... Vokalisten i Mötley Crüe heter Vince Neil Tommy Lee er trommis Sorry for off-topic, men jeg har vært Mötley fan siden 1984-85... så... Endret 15. juli 2005 av RogueFreak Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ixus 50 til 2995 på ukens tilbud på enten komplett, mpx, psdata eller netshop denne uka... husker ikke hvilken... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Vokalisten i Mötley Crüe heter Vince NeilTommy Lee er trommis Offtopic: Ok... kjenner ikke til denne gruppen så godt... men det var Tommy Lee som skulle ha det. Det var vel vokalisten som var innom og kjøpte det for Tommy Lee tror jeg det var (var jeg som ekspederte han, men en annen av de i butikken fortalte meg i ettertid hvem som var hvem... har nok gått litt i surr for meg). Hele gruppa var forøvrig innom dagen før og siklet på kameraet ("Wow, that camera is sooooo cooool... it's aaawsome" :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå