Gå til innhold

Nytt proffesion - Leatherworking duger ikke

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å unlearne leatherworking fordi jeg bare bruker det til å lage rugged armor kits uansett, og heller lære meg et annet proffesion. Jeg har også skinning, men det vil jeg beholde fordi jeg jar Finkle's Skinner, og fordi det sørger for at jeg tjener en god del gull (Black Dragonscales etc).

Men hva bør jeg lære meg istedet for leatherworking? Tenkte på enten engineering eller enchanting. Finnes det andre alternativer?

Men funker engineering frittstående uten mining til å skaffe råmaterialer? Og koster ikke enchanting en masse for å skille opp? Og er det mulig å tjene penger på det når jeg endelig har fått skillet det opp?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha penger så velger du mining.

Engineering går ikke uten mining (med mindre du kjøper alle materialene eller har noen snille venner).

Tailoring går an (lage bags osv)

Enchanting er veldig dyrt (i hvert fall om man er relativt low lvl).

Lenke til kommentar

Du er jo 60 ser jeg, pga den skinning knifen osv..

Da er ikkje enchanting så ille, du kna solo Deadmines/WC for å få mye grønt på lav lvl og jobbe deg opp i vanskeligere instanser når enc skillen går opp.

Eng.. vet jeg ikke, aldrig hatt det.. men vill anta at det blir veldig dyrt på slutten når du må kjøpe alt :hmm:

Lenke til kommentar

Hm... Tror kanskje jeg tar enchanting da. Er lvl 60 og har nok gull til å skille det opp (500g atm :p). Bør gå greit å soloe div. instancer for å få tak i råmaterialer. Virker veldig greit å faktisk få noe nyttig ut av div. blå items som dropper og ingen har bruk for i raids :)

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med å gå enchanting, med mindre du er ute etter trinketen, da du kan kjøpe alle enchants fra noen andre, mye billigere.

Det du kan gjøre er å gå engineering og så enten:

1. Kjøpe alt på AH=dyrt.

2. Kjøpe fra venner=fortsatt ganske dyrt.

3. Få/bytte mot items/tjenester fra venner=gratis/billig, alt ettersom, men litt slit.

4. Starte en alt og mine selv, så sende videre til main=gratis, men tar tid og funker egentlig bare hvis du faktisk er interessert i å starte/har en alt.

Om det er verdt bryet å gå engineering kommer litt ann på hvilken klasse du er, har det selv på druiden min og det tilfører sårt tiltrengt dps.

Du har selvfølgelig gadgets i hopetall også, så du får se om det finnes noe der som kan være til nytte.

Lenke til kommentar

Enginer.

Liten egotripp denne tradeskillen.. Men den er iallefall nytting vs ingame content....enda :D

Selv har jeg Alch. og lager pot's til guilden vært MC raid.. Men det jo kanskje grunnen til at jeg har lugget på 180 GP de siste 2 månedene også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...