sparks Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei, har fått DVD brenner med den nye bærbare pcen. Det følger med Nero Express, men får beskjed om at den ikke kan brenne DVD plater eller noe sånt.. Hva kan dere anbefale av programmer? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det kan nok brenne DVD plater. Du må bare velge DVD oppe til høyre i programmet! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 ekstremt merkelig, når du sa det, gikk jeg tilbake til programmet, så fikk jeg mange flere valg, hvor jeg og fant DVD! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Den som følgte med var en OEM-versjon som er en "demo"-versjon. Den er ikke brukbar. Du bør skaffe fullversjonen. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Så nå kan du brenne DVD nå da bra! Men det er ingen DEMO versjon kun en Express versjon som har ferre valg en hoved versjonen. Men express versjonen er helt super for vanlig bruk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Funket som smør dette Min første DVD er brent! \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå