Manhatten Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Vurderer å kjøpe dette kameraet hos B&H i New York. Har lest at det har en god vidvinkel. Nå er ikke jeg så kjent med disse målene at jeg vet hvor god vidvinkel jeg faktisk får (7.2mm - 50.8mm (28mm - 200mm equivalent)) Er jeg helt på jordet dersom jeg tror at vidvinkelen vil være noe bortimot disse bildene: Har også mulighet for å sette på en vidvinkelkonverter. Bildene er hentet fra dette fantastiske forumet. Lenke til kommentar
mjetro Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 28mm er tilstrekkelig for vanlig bruk for de fleste. Men det er pgså det jeg oppfatter som minimum man må ha. Ved større vinkel må du passe på skjeve hjørner, samt at de fleste blitser kun dekker omtrent akkurat 28mm. Jeg tror det øverste av bildene dine er tatt med større vinkel, minst 24mm - kanskje mer, siden bygningene langs gata ser ut til å ramle inn i bildet. Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Sorry litt off topic her: men Virgin megastore til venstre på det første bildet er en fet butikk med masse LP'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå