Gå til innhold

Hvem på Hw.no forumet kjenner du privat?

Litejk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg terskelen på "kjenner" eller ikke,men jeg tør å påstå at jeg kjenner:

*Pol-E: Gammel klassekamerat. Ikke pratet med han IRL på 3år ,men han husker nok meg (desverre=P)

*Allyse.. MEGET godt.. Etter fysisk kontakt :p (dette er en spøk)

*Creaturecanis.. De som ikke vet det trenger ikke vite det heller.

*Bjaa.. Snakket endel med han over tlf,IRC,forum. Satt vedsiden av han på TG05

*Pycnopodia.. Møtte han oppe på Eikelund kompetansesenter etter at vi hadde pratet på forumet.. Har sett han endel etterpå også og vært med på bursdagsfeiringer osv.

*kamerat: Traff han sommer04,vinter05,sommer05 og mye på forum\irc (les www.diskuter.no /ocshoot.no . KJenner han relativt godt da siden jeg har vært dritings med han =P)

*mywar. tja.. bodde jo 2min gåtur fra han , jobbet med han , pratet endel med han.. Han burde nok være med her.

Jeg har møtt endel personer og slått av en prat med dem. Jeg synes at folk generelt sett prater for lite ,men her er listen:

*Goophy (møtte han i noen timer i Oslo og har snakket endel med han og allyse)

*Darkness.. Har først innstalert en TT volcano7 med Fanmate hos henne og spist middag 1år senere elns. Også dratt henne med på treningsstudio en gang.

*Haltan: Jeg ,allyse ,creaturecanis stakk innom stua hans og slo av en prat.. Hyggelig person

*Sublock.. Delvis. Har snakket med han over IRC og møtt han sommer04 og TG05.

*Zed(smeltelim?). Møtt han TG04 og TG05 og sommer04..

*moda1701: Møtte han TG04 og har spist middag hos han

*Skrue. Spist middag hos han også. Og diskutert politikk med kona hans

*Enur.. Fetteren min.. Han poster somregel bare her når jeg ikke gidder å hjelpe han

*atticus. Møtt han på TG04 og TG05 og jeg har møtt han på arbeidsplassen hans. SPaceworld i lillestrøm

*Nostradamus: Vet jo hvem det er.. Har jo gått i paralellklasse med han en stund.

*sluffy

TG Lista og de jeg såvidt vet hvem er(folk jeg har møtt og pratet endel med på TG)

*Desertglow

*kennethdammy

*loomy(?. Usikker på navnet)

*its`me

*telcontar

*milla (skrekk og gru =P)

*|kingm|

*abnormal.. Gaffa han på TG05!

*dimiles. Snakket med han på tlf sommer04 mens jeg satt i bilen til allyse

*lufen. Snakket litt med han på TG

*plomma.. snakket med 2 meget hyggelig damer som satt vedsiden av han på TG04 og TG05. Tror jeg sa noe til han.

*Foxtrot

*Loffelur! Vi møtes 1gang i året og har det hyggelig (på TG). Da har vi mye å snakke om og bli ikke lei av hverandre :p

Jeg har møtt mange fler også ,men jeg husker ikke halvparten.. Har jeg glemt noen så mas litt på meg!!

EDIT: Unskyld dimiles

EDIT2: Og ja folkens(som sender meg PM=P) jeg har møtt endel personer ,men det er fordi jeg ofte er den som tar kontakt.. Ser ikke hvorfor man skal være så sjenert og beskjeden.. Selvom jeg kanskje burde det.

EDIT3: Unskyld lufen. Glemte jeg deg også. La også til noen andre.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...