Anette_ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Han var for opptatt med å sjekke opp småjentene som var der vet du. Småjentene? Var bare han, kameraten og lillebroren til kameraten på brygga bortsett fra vennina mi og meg De stod lissom rett ved siden av oss uten å si noe. Edit: Thea: Jeg fikk en PM av han for han kjente igjen meg, og var helt sikker på at det var meg siden vennina mi sa navnet mitt flere ganger. Endret 13. juli 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjenner Henrik_Lied og jarmo Har treft TLZ, Jan-Erik, Lungemannen, nr4 og sikkert et par til. Kan vel sei at eg kjenner dei òg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Skal vi se... Killerzevs, Riotguy, Shinobi, AFireInside, Åsmund@ATi, ProxymuZ Endret 13. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Edit: Thea: Jeg fikk en PM av han for han kjente igjen meg, og var helt sikker på at det var meg siden vennina mi sa navnet mitt flere ganger. Hva skjer med å hilse eller slå av en prat? Hvis man først møter en forumbruker, kan man i det minste si hei eller noe. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjenner et par som har så få poster at jeg ikke gidder å nevne de. Har møtt LarsP da, men å si at jeg kjenner han er vel litt å ta i Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjenner MrLeftfield. Dr3as kan vel også nevnes, bortsett fra at vi omtrent bare har delt en nugattiboks sammen. (sånn ca) Protonic og Nonstop er også venner, men ikke så mye. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Glemte å si at jeg kjenner Tonio. Endret 13. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjenner Jarek. Ingen andre, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sigz og et par andre jeg ikke husker nick på Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjenner satyrium og Shade22. Pluss noen karer som ikke er spesiellt aktive. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Glemte å si at jeg kjenner Tonio. Hvem gjør ikke det! Lenke til kommentar
W Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hylo, Buck, Grundig og Targadoctor. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Privat her inne kjenner jeg: - Fatrix - Fompe - Lemen - R-Win - solrikioo - tuXP-G Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Rakib & Shadowlands og kanskje noen andre kompiser som jeg ikke veit om Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har møtt LarsP da, men å si at jeg kjenner han er vel litt å ta i Hehe. Vær glad du ikke kjenner meg. Tror jeg kan være dårlig innflytelse for deg. Folk jeg kjenner: Hanne:) - beste jenta i hele vide verden Breiker - søskenbarnet mitt Folk jeg har møtt/vet av: Julenissen - pass deg Glint - sett han i byen, men vi skal ha Bad Taste-party sammen i høst Vero_Nica - random Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 -AmmO -Per_Le -Gohan - men bare litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå