darkness| Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Tror jeg har svart her før, men skitt la gå (som vi sier i Bergen). De jeg kjenner/har møtt IRL: T-Solberg (samboer) JanÅge (tidligere klassekamerat, arbeidskollega, eks og guildmate ) Dr.Panda (kompis av T-Solberg, har hatt besøk av ham et par ganger) Sub-Lock (møtt han en gang på TG, og vært på kafé med han og Llandari. Bor i samme lille by) Llandari (se over) CFD (har hengt sammen et par ganger) Zed - tror han er utestengt herfra (han har visstnok sett meg på mix-kiosken. Prater dritt til han på IRC) hce (eks) Alastor (møtt på TG og pratet en del med privat) Odden (vært ute og spist sammen en gang) Ellers har jeg vel sett en del andre folk på TG også, men ikke pratet noe særlig med dem. Og det er sikkert mange andre jeg har glemt å nevne også. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Off-topic er nå herved: *POFF* . (poster slettet) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjenner vel: Lemen R-Win Gjermiss Anette_ ... ikke noe store bekjentskaper IRL egentlig! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjenner Hoaxed går i klassen min Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 The-viper tebo BigJackW Jokum k_wannebo Slados wrath of the duck jenzsn89 Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vet om fire-fems eksistens i den virkelig verden, men de jeg virkelig kjenner er Machera og fuzzy^ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den Røde Tsar og HalTan går på samme skole som meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kjenner Munch privat. Og det er vel den eneste. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg kjenner en del nerder så sjangsen er stor, men jeg vet ikke av noen enda *fiske* Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vero_Nicasmoke605 Elena=) Mikka LarsP AudunB 4498297[/snapback] Hey w00t the pul! Ffs haxor!!01!10011ONE!!ONE Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kjnner Galskapen, men han er vel ikke en aktiv forumbruker lenger (eller er det jeg som har sluttet å henge i Web-design, HTML og CSS?) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har sett LarsP på ordentlig Ellers kjenner jeg DuTTZi torsk Olaff pelle.c Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Sånn ca ingen. 5402788[/snapback] Samme her, tror jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) [r]endre svampen leivhau karribj wh1te Endret 8. januar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har sett LarsP på ordentlig 5403159[/snapback] Neste gang sier du hei, din tøs! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg kjenner da jenta mi, da. Hege Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Aner ikke om jeg har svart her før... Jeg er god venn med b@ron og PØM, og har møtt kennethdammyr ved et par anledninger. I tillegg har jeg møtt de fleste "bak kulissene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå