KimNK Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Høhøh, Jan-Erik ze tullebukk. DU ER SLIK EN SKØYER. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) er vel Eline Alastor KVTL Anette_ og litt Crazykimmi=) privat og privat kan diskuteres da, men har kontakten utenfor forumet 5140591[/snapback] Du kjenner jo meg da , sånn nesten i alle fall. Endret 12. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 kjenner Xeenon_ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 er vel Eline Alastor KVTL Anette_ og litt Crazykimmi=) privat og privat kan diskuteres da, men har kontakten utenfor forumet 5140591[/snapback] Du kjenner jo meg da , sånn nesten i alle fall. 5142522[/snapback] greit...sojjy syk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 PoL-e. TorgeirS er vel de to jeg kjenner best. Ellers kjenner jeg noen til som jeg ikke snakker så mye med etter at jeg ble ferdig på u-skolen / videregående. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Eneste eg har å si når det kommer til dette e..: Faen ta trådstarter (ikke noe personlig) stygt.gjort av deg Skulle så gjerne si at eg kjenner noen... men nei.. uff.. ble litt.. no.. men men nope ingen.. det er vel det mest rettte å si Endret 12. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Næmen chills då. Skal du deppe over dette og no? smil og vær glad Eg kjenner Crazykimmi, kvammis, jonas elr noe sånn, jebus2 Og så Ø.B og Her brun har eg snakket med utenom forumet. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Du skulle vist CLC du skulle visst.. Nei.. depper ikke over det... faktisk.. e strålende fornøyd.. men litt deppa.. ja oki då helvete eg e deppa e det, det du vil høre Endret 12. november 2005 av chills Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Tror bare jeg kjenner Allviteren Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Tja.. FastHammer, Debugga.. jah:P edit: debugga heter vist covenent på forumet Endret 12. november 2005 av complexity Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Whiners, whiners, whiners... Kjenner ingen nye tror jeg. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Kjenner: Coke lovin chick, Crazykimmi, jonas27389, jebus2, Andyboy, bjartis. Utenom det har jeg snakket endel med danielsn. EDIT: La til en til. Endret 12. november 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Do_the_bender og Defo Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjenner Crawford og Chs89 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Eneste eg har å si når det kommer til dette e..: Faen ta trådstarter (ikke noe personlig) stygt.gjort av deg Skulle så gjerne si at eg kjenner noen... men nei.. uff.. ble litt.. no.. men men nope ingen.. det er vel det mest rettte å si 5144921[/snapback] Du skulle vist CLC du skulle visst.. Nei.. depper ikke over det... faktisk.. e strålende fornøyd.. men litt deppa.. ja oki då helvete eg e deppa e det, det du vil høre 5144984[/snapback] Seriøst, kan jeg få leie deg til et barneselskap? Du er hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Da må du si fra til meg LarsP, og du betaler transport til bartebyen for ham. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Eneste eg har å si når det kommer til dette e..: Faen ta trådstarter (ikke noe personlig) stygt.gjort av deg Skulle så gjerne si at eg kjenner noen... men nei.. uff.. ble litt.. no.. men men nope ingen.. det er vel det mest rettte å si 5144921[/snapback] Du skulle vist CLC du skulle visst.. Nei.. depper ikke over det... faktisk.. e strålende fornøyd.. men litt deppa.. ja oki då helvete eg e deppa e det, det du vil høre 5144984[/snapback] Seriøst, kan jeg få leie deg til et barneselskap? Du er hysterisk morsom. 5398541[/snapback] Like moden som alltid ser eg.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Like moden som alltid ser eg.... 5398592[/snapback] Ja, og du er fremdeles like veslevoksen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Kjenner ingen som jeg vet om. Truffet CFD et par ganger, han fant meg litt "skummel". Men underviste en god del "pc geeks" som forhatt blodkvart så kan godt være jeg kjenner noen her inne som jeg ikke vet. Ellers så tenker jeg å herse med Wh1te som nå er forhatt blodkvart i samme bygget som jeg var i. Jobber jo selv på Haakonsvern, så får se om anledningen byr seg Ellers har Snowdog bodd kort avstand fra meg, som tidligere postansatt hadde jeg full kontroll over hvor han bodde. Noe som skremte han "litt". Endret 7. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå