Ol'H Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen som har møtt joachimR ? nei tenkte meg det.... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 vil noen være vennen min ? Heisann, vennen! Det er jo jeg som er venn Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Og jeg har møtt fredrikrb én gang Jeg har også møtt deg én gang! Hvorfor/hvordan møttes dere egentlig? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor/hvordan møttes dere egentlig? Fordi de har noe på gang. D'oh. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 vil noen være vennen min ? Heisann, vennen! Det er jo jeg som er venn Ja, du også. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Og jeg har møtt fredrikrb én gang Jeg har også møtt deg én gang! Hvorfor/hvordan møttes dere egentlig? Møtte Eline der hun var på jobb, var der en dag. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kjenner haavardbj, han går i klassen min Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hm, Mr.Berg påpekte at jeg mest trolig kjenner han som bor rett over gata for meg, så jeg kjenner nok «objorkum» også.. Lenke til kommentar
nitja Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg vet at broren min er registrert her, men jeg husker ikke hva han kaller seg. har også en kompis her, men han er ikke så aktiv lengre. tror jeg har hilst på (dvs. smilt til) B|Real en gang jeg var på Sortland, men det vet ikke han. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 kjenner ett par stykker her på forumet CFD - gammel skolekompis, men har ikke sett eller snakka med'n IRL på over 3 år TorgeirS - også skolekompis, men har hatt lite kontakt med han siden vi gikk ut videregående for litt over ett år siden, men det blir da en telefonsamtale i "fyddlo" i ny og ne. Nostradamus - Lifelong bøddi og takras Cheif - arbeidskompis og yoda, men som nå har ferie, og det gjør jobben til the most boring thing since that thing.. that was.. really boring.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kom på en kar til; Bos5e. Verdens gladeste gutt som alle elsker å hate. Bosse fra Steinkjer? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) ErlendRU _Henning_ MS-DOS Modus LordHagen Endret 25. juli 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kom på en kar til; Bos5e. Verdens gladeste gutt som alle elsker å hate. Bosse fra Steinkjer? Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 kjenner ett par stykker her på forumetCFD - gammel skolekompis, men har ikke sett eller snakka med'n IRL på over 3 år Det må vi få gjort noe med. Tenkte på å ta meg en tur opp for å treffe bygdefolket. Jeg har jo migrert til Bergen, mens dere har migrert til Voss (tror jeg=P) Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 ZaiCon/Pr0xy haxx0r/alle de andre brukerene han har hatt mygve^ Rob|n Denethor Beinlausen Mr. Andersen Levicom Har sikkert glemt noen... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kom på en kar til; Bos5e. Verdens gladeste gutt som alle elsker å hate. Bosse fra Steinkjer? Det medfører riktighet. Kult, han kjenner jeg. Er kompisen til broren min. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) kjenner Ford..Noz , K_Drey , Pasient- ,vaagebu, _TdNoZ_ og Snekker´n. har sett B|Real på MSL og på Sortland! Endret 25. juli 2005 av Kakefyll Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 skalvise. Jeg kjenner: dozer- Loomy Aisutora (eller noe sånnt) skreet (sikkert noe mer dilldall i det nicket) remitv Har møtt: darkness| CFD Foxtrot magio regga Og så har psilocybe stukket hull i meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå