Gå til innhold

To hamstre i et bur - Fight?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis marsvin og hamstre er ganske like sånn sett, så kan jeg hjelpe deg!:p det kommer an på om det er forskjellige kjønn hun har satt sammen.. er det det skal det nok gå bra tror jeg.. er det ikke det, så vil hvertfall marsvin sloss litt! men hvis de to hamstrene har vært sammen hele livet, går det bra uansett om de er samme kjønn! snakker ut i fra det dama som solgte meg willy sa!:p kan selvfølgelig ikke garantere noe!

post-63-1121280527_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Off topic:

Husker søstern hadde hamster en gang. Den ble forkjølet og nøs ut det ene øyet sitt. Øyet hang ut av hodet på den. Den døde kort tid etter.

Bizzart syn.

:wow: Hadde et hamster for et par år siden som plutselig en dag ble lam i begge bakbeina :ermm: . Så litt rart ut med beina slepende etter. Har du bilde? :p

EDIT: Back on topic: Som mange har sagt her, det kan gå bra, men ikke alltid 2 passer sammen. ;)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Hm, hun får nå i det minste passe på at hun ikke gjør feilen denne karen gjorde.

ler så jeg triller på gulvet her , takker for en mye bedre dag nå

EDIT: er du registrer på den siden , hvist du er det kan du ikke poste bildene på side 3 her ???

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Eller vent, kom nettopp på at Ogrish.com har hatt noen problemer i det siste, gamle vedlegg ser ut til å ha en tendens til å forsvinne.. Men jeg kan nå poste i tråden og spørre om det er noen som fortsatt har bildene.

Endret av Tchernobog
Lenke til kommentar

leste litt på noen forum og fant ut at du kan ha to hamstere sammen hvis de er vokst opp i samme bur. hvis du kjøper en hamster senere som er av samme kjønn som den du har har den første hamsteren allerede et territorie og vil da bekjempe "trusselen" som nå har kommet på besøk. dette gjelder nesten aldri ved hamstere av motsatt kjønn..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Lurer selv på om de to kampfiskene jeg kjøpte (hann og hunn ved opphørssalg 65% :) vil overleve lenge?

Går sikkert helt fint. Ungene blir sikkert gøyale.. :) To hanner vil (visstnok) sloss til den ene dør.. Sjarmerende kryp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...