DE1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har en veninne med to hamstre i et bur. Vil hun da finne den ene død en dag eller..? - Svar fort! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tviler på det. Tror det skal være sånn at det er praktisk for du slipper å kose med dem så mye. -- Lurer selv på om de to kampfiskene jeg kjøpte (hann og hunn ved opphørssalg 65% vil overleve lenge? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hvis marsvin og hamstre er ganske like sånn sett, så kan jeg hjelpe deg! det kommer an på om det er forskjellige kjønn hun har satt sammen.. er det det skal det nok gå bra tror jeg.. er det ikke det, så vil hvertfall marsvin sloss litt! men hvis de to hamstrene har vært sammen hele livet, går det bra uansett om de er samme kjønn! snakker ut i fra det dama som solgte meg willy sa! kan selvfølgelig ikke garantere noe! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis det er to he-hamsters kan det sikkert bli stress. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det KAN kanskje gå hvis det er to stk. hun hamstere, men hvis det er 2 atk. han hamstere eller 2 forskjellige kjønn så vil nok en av dem dø. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Off topic: Husker søstern hadde hamster en gang. Den ble forkjølet og nøs ut det ene øyet sitt. Øyet hang ut av hodet på den. Den døde kort tid etter. Bizzart syn. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Lurer selv på om de to kampfiskene jeg kjøpte (hann og hunn ved opphørssalg 65% vil overleve lenge? Går nok fint, men ikke sett sammen 2 hanner Trådstarter: Jeg hadde 2 hunn hamster da jeg var liten, gikk fint. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har 2 deguser i ett og samme bur. Det er noe av det samme, og begge er gutter. Det er ofte en liten "fight", men det er aldri noe alvorlig. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Off topic: Husker søstern hadde hamster en gang. Den ble forkjølet og nøs ut det ene øyet sitt. Øyet hang ut av hodet på den. Den døde kort tid etter. Bizzart syn. Hadde et hamster for et par år siden som plutselig en dag ble lam i begge bakbeina . Så litt rart ut med beina slepende etter. Har du bilde? EDIT: Back on topic: Som mange har sagt her, det kan gå bra, men ikke alltid 2 passer sammen. Endret 13. juli 2005 av sablabra Lenke til kommentar
W Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvis de brødre/søstre, vil ingen av dem dø, hvis ikke kan det hende hun finner en død. Endret 13. juli 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hadde to guttehamstere når jeg var liten. De var faktisk gode venner, men de spiste opp alt innventaret i buret (drikkeflasken, huset ++) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hm, hun får nå i det minste passe på at hun ikke gjør feilen denne karen gjorde. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hm, hun får nå i det minste passe på at hun ikke gjør feilen denne karen gjorde. ler så jeg triller på gulvet her , takker for en mye bedre dag nå EDIT: er du registrer på den siden , hvist du er det kan du ikke poste bildene på side 3 her ??? Endret 13. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Eller vent, kom nettopp på at Ogrish.com har hatt noen problemer i det siste, gamle vedlegg ser ut til å ha en tendens til å forsvinne.. Men jeg kan nå poste i tråden og spørre om det er noen som fortsatt har bildene. Endret 13. juli 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hadde to hamstre sammen jeg, gikk bra helt til jeg fant det ene lettere bespist en dag... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 leste litt på noen forum og fant ut at du kan ha to hamstere sammen hvis de er vokst opp i samme bur. hvis du kjøper en hamster senere som er av samme kjønn som den du har har den første hamsteren allerede et territorie og vil da bekjempe "trusselen" som nå har kommet på besøk. dette gjelder nesten aldri ved hamstere av motsatt kjønn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer selv på om de to kampfiskene jeg kjøpte (hann og hunn ved opphørssalg 65% vil overleve lenge? Går sikkert helt fint. Ungene blir sikkert gøyale.. To hanner vil (visstnok) sloss til den ene dør.. Sjarmerende kryp... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke forvent at den ene er død. Forvent at når du titter etter så er de 3 =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå