Complexity Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) edit: begynner på nytt. vist jeg godtar 2'e valget mitt.. mister jeg venteplassen på 1'e valget?.. må jeg velge å beholde venteplassen? legger ved ett bilde om svaringskjemaet mitt. står ikke noe om å beholde venteplassen. Endret 13. juli 2005 av complexity Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, du beholder venteplassen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, du beholder venteplassen. heeelt heeeelt heeeeeeeeeeeeeeeelt 100% sikker? Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, du beholder venteplassen. heeelt heeeelt heeeeeeeeeeeeeeeelt 100% sikker? Ja, jeg snakket med en som kan dette. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Man mister aldri venteplassen hvis man sier ja til noe annet Såpass greie er de faktisk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 brah.. nå ble jeg veldig letta skal fikse det i morgen. ligger på 3'e plass.. folk sier jeg har stor sjanse for å komme inn da.. men hva må til for at jeg skal komme frem\få plass?.. at folk ombestemmer seg eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 brah.. nå ble jeg veldig letta skal fikse det i morgen. ligger på 3'e plass.. folk sier jeg har stor sjanse for å komme inn da.. men hva må til for at jeg skal komme frem\få plass?.. at folk ombestemmer seg eller? At folk sier nei til plassen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det er også alltid noen som ikke dukker opp første dagen. Den første uken etter skolestart fyller de opp de plassene. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Etter å ha takket ja til andrevalget, fikk jeg tilbud om fremdeles å stå på venteliste på førstevalget, så verre er det ikke. Endret 14. juli 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Etter å ha takket ja til andrevalget, fikk jeg tilbud om fremdeles å stå på venteliste på førstevalget, så verre er det ikke. når og hvordan fikk du det tilbudet? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Etter å ha takket ja til andrevalget, fikk jeg tilbud om fremdeles å stå på venteliste på førstevalget, så verre er det ikke. når og hvordan fikk du det tilbudet? Når du trykker på "lagre svar" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Etter å ha takket ja til andrevalget, fikk jeg tilbud om fremdeles å stå på venteliste på førstevalget, så verre er det ikke. når og hvordan fikk du det tilbudet? Når du trykker på "lagre svar" ok.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå