andrvas Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har anskaffet meg et surround-anlegg til PC'en, + et Audigy 2 Value lydkort. Når jeg prøver å bruke EAX i spill, forsvinner noen av lydene, mens noen er der fremdeles. Merkes spesielt godt i GTA: SA under "film" scener, og når jeg prøver å bruke EAX i BF 2 så lager ikke geværet lyd når jeg skyter, og musikken i menyen forsvinner. Noen som har peiling på hva det kan skyldes? Husker jeg hadde lignende problemer langt tilbake i tid med min gamle PC som hadde Audigy 1 lydkort. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Prøvd nyeste driveroppdateringene fra Creative? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Kjører nyeste drivere. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Problem fixet. Viste seg allikevel at jeg manglet en driver, den som sørger for at Audigy kan spille av DRM filer. Lagte en ny post til opplysning for alle andre som evnt måtte ha samme problem . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå