Tuffeluffe Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei! Holder på å rydde og skifte psu og litt sånn i kabinettet mitt nå, og jeg klarte uheldigvis å røske ut ledningene Power LED, H.D.D LED, Restart LED og ei ledning til.... Jeg vet ikke hvor disse ledningene skal..... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sjekk i hovedkort bruksannvisningen Det er ikke noe universalt for dette... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 har sjekket i bruksanvisningen, men fant det ikke.... Jeg har et MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid Men offtopic : Jeg har kjøpt ei pakke med kabelstrømper fra microplex, : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CSK80UVRD Har tredd en sånn "strømpe" på noen ledninger og festet den ene enden med strips... men så følger det med sånn gummi, men hvordan skal jeg feste den? Hvis du ser på bildet på kablene som er "strømpet" helt nede ser du den svarte gummien... det er den jeg mener.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå