MaDasK Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Heisann. Jeg sitter her å plages med TV ut.. jeg får rett og slett ikke bilde på TV'n.. i det hele og store. Har installert siste Nvidia driver, og når jeg går inn på Display Settings og velger TV så blir det bare svart i begge ender.. noen som har en tanke om hva som kan være galt? Jeg bruker en scartplugg med svideo utgang. Har prøvd det meste så alt tas i mot med åpne armer Er en Grundig Elegance 60 hz 32" Widescreen. Skjermkortet er ett Geforce6 6200. på forhånd takk Endret 13. juli 2005 av MaDasK Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg glemte av å nevne at det kommer en klikkelyd i tv'n når jeg trykker aply men det kommer ikke noe bilde. Så det høres jo ut som at TV'n får kontakt. Any1? Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm, er det ingen som vet noe om hva det kan være? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 tror du må bruke en omformer, jeg må iallefall det på mitt, jeg har og "Svideo til scart" kabel. du må bruke den ledningen fra kortet til og videre til svideo kabelen. Lenke til kommentar
bjarnebj Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har også problem med å koble pcen til tv, jeg har geforce ti 4200 og en lg plasma tv, men problemet er at det gikk fint før jeg oppdaterte driveren til skjermkortet, skulle gjerne hatt den tidligere driveren har 7.7.7.2 nå, husker ikke hva jeg hadde før, men iallefall så får jeg ikke bilde på tven, bruker forøvrig s-video kabel Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 På TV'n min må jeg stille inn TV'n slik at den skjønner at det er S-Video den mottar. Lr's blir det ikke bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå