SirAleks Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hva skal jeg gjøre for å beholde f.eks. www.minside.no på adresselinjen selv om jeg klikker på undersider? F.eks. jeg er inne på www.minside.no og klikker på en link då kommer www.minside.no/dddsa/dhhd/jfggd.htm på adresselinjen, men jeg vil at mine besøkende bare skal se www.minside.no. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg vil anbefale deg å ikke gjøre det, finnes ikke noe værre en sider man ikke kan linke til. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Bør gå med frames, men det er ikke spesielt brukervennlig.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det skal også være mulig å endre innholdet i adresselinja med JavaScript, men eg har ikkje sove på ~30 timer, så eg velger å legge meg over å finne det ut. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 dot.tk domene har sånn. dinside.tk Lenke til kommentar
resol Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det .tk gjør er å frameforwarde domenet til en annen adresse/server, det funker det,og kan gjøres med andre domener også, men som los sier så er det veldig upraktisk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 .tk osv bruken en frame, derfor har de det Det er ikke spessielt brukervendlig å ha det sån, for da blir det fort vanskelig å linke til underliggende sider. Noe som er negativt Må ikke glemme å sove henrik, 8-10 timer hver natt Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Det skal også være mulig å endre innholdet i adresselinja med JavaScript, men eg har ikkje sove på ~30 timer, så eg velger å legge meg over å finne det ut. Noe slikt tror jeg: <script type="text/javascript"> document.title = 'www.minside.no'; </script> EDIT: Wohåi, innlegg 2222 i WDS. *sprette ... erm ... eplejuicen* Endret 13. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Sjølv om du kanskje finn ei løysing vil eg anbefale deg sterkt å la vær dette. Det er lite som er så plagsomt som websider ein ikkje kan linke direkte til ein gitt del av. Det bryt rett og slett med enkle "tilgjengelegheitsreglar" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 PT: Eksempelet ditt sett sidetittelen, altså innhaldet i TITLE-elementet (på ein heller dårlig måte også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå