mrh Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Noen forslag til hvordan jeg kommer inn i sikkerhetsmodus med winXP når det ikke er noe galt med maskinen? F8 ved oppstart gir meg ikke den muligheten. Jeg tilbakestilte til tidligerer instillinger fordi den hadde problemer med å boote... Valgte 13 april tror jeg og fant ut at det var litt for lenge siden og skulle gjerne omgjort dette eller evt. hatt muligheten til å gjøre det en gang til, bare til en annen dato. Hvordan kommer jeg meg inn i sikkerhetsmodus, eller går det ann å komme inn i "tilbakestillings\gjennopprettings" follow through'en på annen måte? takk på forhånd til all evt. hjelp =) Nvm fant en løsning =) Endret 13. juli 2005 av mrh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har brukt F8 under oppstarten i windows XP. Det er mulig at du trykker for sent eller for tidlig. Har du problemer med windows, så er den enkleste å formatére hele systempartisjonen. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 På noen maskiner er det vel F5? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Og på noen må du vel faktisk gå innom Bios og ut derfra igjen før du får opp valgmulighetene. Tror at dette gjelder noen billige Asus-HK. Lenke til kommentar
nytroe Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 restart pcen under windowsboot. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 På noen maskiner er det vel F5? Hm, aldri vært borte i en i så tilfelle. Har alltid vært F8 for windows så lenge jeg har hold på med det. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du har ikke tilfeldigvis en F-Tastelås på tastaturet ditt? Hvis,så trykk på den før du trykker F8. Hadde selv dette problemet da maskinen var ny. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå