Fruktkake Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Inlegg fjernet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Gidd å vær litt seriøse a folkens.. Jeg har nå spraya hele de utsatte område med Radar insektspray... Gikk amok med 2 bokser mens jeg nunnet på james bond musikken Ser ut som di kreperer fort når jeg sprayer 1 og 1 men hva hjelper de når de er ca 400 til 600 stk (kansje mer) i kjelleren... Ser ut som di lever i beste velgående når jeg ser inn vinduene... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du må designe en endelig løsning! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Inlegg fjernet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Høres kansje litt dumt ut men prøv å kjøpe de bokser med sånn rader sett teip på toppen så de sprayer konstant, og kast de inn i rommet. Litt spredt. Tipper det funker. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Fryse ned rommet til minusgrader? EDIT: Det kunne jo blitt et fint prosjekt i seg selv å lage en så kraftig kjøler(e) Endret 13. juli 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Høres kansje litt dumt ut men prøv å kjøpe de bokser med sånn rader sett teip på toppen så de sprayer konstant, og kast de inn i rommet. Litt spredt. Tipper det funker. Ser for meg en kraftig "røykbombe" og full utlufting i ei uke etterpå! :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Høres kansje litt dumt ut men prøv å kjøpe de bokser med sånn rader sett teip på toppen så de sprayer konstant, og kast de inn i rommet. Litt spredt. Tipper det funker. Ser for meg en kraftig "røykbombe" og full utlufting i ei uke etterpå! :!: Vil han ha ut innsektene eller ikke ? litt må man da ofre. Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har spraya hele rommene med radar... Di kommer ut ventilen på utsida og legger seg flate på marka nå Skal spraye noe h****** på nytt i morgen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Radar gjør at de fleste kryp dør sakte men sikkert. Husker jeg sprayet stua en sommer det var spyflue invasjon, skulle jeg aldri ha gjort. Støvsugde en uke etterpå. Neste gang det skjedde tok jeg de direkte fra taket med støvsugern mens jeg nynnet "Ride of the valkyries" Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Morro å lese hva folk gjør for å få bukt med tingene... Heldigvis slipper jeg dette... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har vært merkelig lite innsekter her også i år Merkelig i grunn for ellers om sommeren har det vært mildt sakt voldsomt her... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har begynt å dusje mye, så ingen koselige insekt vil følge meg hjem om natten mer. Lenke til kommentar
W Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 www.grazz.org/Salamander.jpg Uansett, mente flere. Så ender det med at han ikke får fjerna de, så henter han fler dyr som skal spise dem igjen, og så får han ikke fjerna de som spiste salamanderene, og sånn kan det fortsette... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis de liker sukker kan du jo blande sukker og gips. Bland sukker og gips sammen, så vil de kanskje spise blandingen og gipsen vil stivne inne i dem. Ellers så ville jeg ryddet opp helt. Det hjelper ikke å drepe 200stk hvis 400 gjemmer seg mellom veden/madrasser/buttplugs osv. Gå til en barnehage, "lån" 4-5 småunger, gi dem 1,5 l CocaCola, sukkerspinn og litt sjokolade. Så deler du ut slagvåpen, dytter dem ned i rommet det gjelder og låser døren. Lukk opp etter 3-4 timer og du vil ha en fantastisk blanding av oppkast og insektgørr. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Kjøp en haug med frosker som spiser innsektene, kjøp en haug med slanger som spiser froskene, kjøp en haug med gorillaer som spiser slangene, kjøp en haug med tigere som spiser gorillaene. Så har du huset fullt av koselige tigere. Hvis du ikke liker tigere kan du kverne dem opp til kjøttdeig. Litt dyrt men det bør funke Eller så kan du gjøre det på den kjedelige måten, uten tigere, slanger og gorillaer, men med bruk av radar. Problemet med radar er jo at for hvert innsekt du ser, gjemmer det seg 100 til. Innsekter er også veldig glade i å legge egg. Endret 13. juli 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ich habe EIN idèe! Plan: 3 x axe. telys. fyrstikkeske. Teip. hvis insektene er i den ene enden av rommet, og du i den andre enden gjør følgende: surr teip rundt knappen på axe-boksene. Kast dem inn i hjørnet på motsatt side av rommet. Legg telyset forsktig ned på golvet. Tenn telyset og forlatt huset. Effektivt, drastisk, og utrolig morsomt å se på. Eller gjør som han på bildet litt lenger over; lag den en flamethrower med vanngevær og bensin Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 For det første, så sa du at du hadde en del madrasser osv.. 1. Fjern _ALT_ fuktig (uten å gjøre dette kommer du _ingen_ vei) 2. Småkryp er gjerne under gulvet/inni panelet så problemet blir der uansett.. Så du må nok rydde alle møbler ut.. Og her så må du sørge for at dyrene blir inni møblene under frakt ut for de kan hoppe ut og spre seg. 3. Kjøp _alt_ du har av småkryp stæsj.. Du må ha god lufting røyk rommet (helst med noe mygg ting elns) 4. Siden slike skadedyr kan finne seg under gulv og inni panel bør du først legge ut gift.. 5. La giften ligge og ta tiden til bruk, i mens kan du som sagt leke deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå