Gå til innhold

Har fått besøk av eit insekt, hva er dette?

nree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidd å vær litt seriøse a folkens.. :(

Jeg har nå spraya hele de utsatte område med Radar insektspray...

Gikk amok med 2 bokser mens jeg nunnet på james bond musikken :p

Ser ut som di kreperer fort når jeg sprayer 1 og 1 men hva hjelper de når de er ca 400 til 600 stk (kansje mer) i kjelleren...

Ser ut som di lever i beste velgående når jeg ser inn vinduene...

Lenke til kommentar
Høres kansje litt dumt ut men prøv å kjøpe de bokser med sånn rader sett teip på toppen så de sprayer konstant, og kast de inn i rommet. Litt spredt. Tipper det funker.

Ser for meg en kraftig "røykbombe" og full utlufting i ei uke etterpå! :!:

Vil han ha ut innsektene eller ikke ? litt må man da ofre.

Lenke til kommentar

Radar gjør at de fleste kryp dør sakte men sikkert. Husker jeg sprayet stua en sommer det var spyflue invasjon, skulle jeg aldri ha gjort. Støvsugde en uke etterpå.

Neste gang det skjedde tok jeg de direkte fra taket med støvsugern mens jeg nynnet "Ride of the valkyries"

Lenke til kommentar
www.grazz.org/Salamander.jpg

Uansett, mente flere.

Så ender det med at han ikke får fjerna de, så henter han fler dyr som skal spise dem igjen, og så får han ikke fjerna de som spiste salamanderene, og sånn kan det fortsette...

Lenke til kommentar

Hvis de liker sukker kan du jo blande sukker og gips. Bland sukker og gips sammen, så vil de kanskje spise blandingen og gipsen vil stivne inne i dem.

Ellers så ville jeg ryddet opp helt. Det hjelper ikke å drepe 200stk hvis 400 gjemmer seg mellom veden/madrasser/buttplugs osv.

Gå til en barnehage, "lån" 4-5 småunger, gi dem 1,5 l CocaCola, sukkerspinn og litt sjokolade. Så deler du ut slagvåpen, dytter dem ned i rommet det gjelder og låser døren. Lukk opp etter 3-4 timer og du vil ha en fantastisk blanding av oppkast og insektgørr.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøp en haug med frosker som spiser innsektene, kjøp en haug med slanger som spiser froskene, kjøp en haug med gorillaer som spiser slangene, kjøp en haug med tigere som spiser gorillaene. Så har du huset fullt av koselige tigere. Hvis du ikke liker tigere kan du kverne dem opp til kjøttdeig.

Litt dyrt men det bør funke :thumbup:

Eller så kan du gjøre det på den kjedelige måten, uten tigere, slanger og gorillaer, men med bruk av radar.

Problemet med radar er jo at for hvert innsekt du ser, gjemmer det seg 100 til. Innsekter er også veldig glade i å legge egg. :thumbdown:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Ich habe EIN idèe!

Plan:

3 x axe.

telys.

fyrstikkeske.

Teip.

hvis insektene er i den ene enden av rommet, og du i den andre enden gjør følgende:

surr teip rundt knappen på axe-boksene.

Kast dem inn i hjørnet på motsatt side av rommet.

Legg telyset forsktig ned på golvet.

Tenn telyset og forlatt huset.

Effektivt, drastisk, og utrolig morsomt å se på.

Eller gjør som han på bildet litt lenger over; lag den en flamethrower med vanngevær og bensin :dribble:

Lenke til kommentar

For det første, så sa du at du hadde en del madrasser osv..

1. Fjern _ALT_ fuktig (uten å gjøre dette kommer du _ingen_ vei)

2. Småkryp er gjerne under gulvet/inni panelet så problemet blir der uansett.. Så du må nok rydde alle møbler ut.. Og her så må du sørge for at dyrene blir inni møblene under frakt ut for de kan hoppe ut og spre seg.

3. Kjøp _alt_ du har av småkryp stæsj.. Du må ha god lufting røyk rommet (helst med noe mygg ting elns)

4. Siden slike skadedyr kan finne seg under gulv og inni panel bør du først legge ut gift..

5. La giften ligge og ta tiden til bruk, i mens kan du som sagt leke deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...