nree Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Vedlagdt er de eit bilde av eit fint dyr som parer seg noe voldsomt i kjelleren min. De er ganske fult på gardinet i verstedet og di kryper rund og de eneste jeg kan se de gjør utenom og gå rundt er og pare seg... Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt disse "dyrene" og hva de er? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det er bare en bugg, restart så blir de borte Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Det er bare en bugg, restart så blir de borte Hehe.. Men dette begynner faktisk ikke og bli morsomt! Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kan vel ta de med støvsugeren? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Squish squish squish... Eller ild, men det er kanskje litt begrenset hva du kan flame... Er det en kjeller med dårlig lufting så for all del ikke bruk insektspray, da kan du selv krepere der nede. Som sagt : Squish squish squish. Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Kan vel ta de med støvsugeren? Kansje d men de er litt mange og de er i ein rotete versted... De er også ein stor vedstabel der så de blir litt vanskelig med støvsugeren... Ingen som vet hva dette er?? Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Ja, tenkte på insektsspray, rettere sagdt radar. Vet ikke om jeg kan bruke de, dette rummet kan stå ganske lenge uten bruk altså. Men rett på siden av dette rommet er vaskemaskin og tørketrummel... Vedlagdt er eit bilde av hvor dyrene er: De røde er der di er og de grønner er der di ikke er. EDIT: De store rommet i den grønne sonen er hvor jeg sitter og jeg vil ikke akkuratt ha di dyrene inn på mitt rom... Glemte og si di har vinger!! Endret 13. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du har ingen insektutrydder eller noe slikt rundt om der du bor da ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Axe + lighter + crispy småkryp = en festmiddag uten like! Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Axe + lighter + crispy småkryp = en festmiddag uten like! Glemte jeg og si dette er eit rum fult av spraybokser ved madrasser og annet skrot? Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Du har ingen insektutrydder eller noe slikt rundt om der du bor da ? Har noe men gidder ikke tilkalle di for og renske opp for ein halv milion når jeg kan gjøre de selv... Ingen som vet navnet på disse små fyrene med 2 vinger... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Axe + lighter + crispy småkryp = en festmiddag uten like! Glemte jeg og si dette er eit rum fult av spraybokser ved madrasser og annet skrot? Jaja, bruk den kjedelig radarn din da... see if I care!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du har ingen insektutrydder eller noe slikt rundt om der du bor da ? Har noe men gidder ikke tilkalle di for og renske opp for ein halv milion når jeg kan gjøre de selv... Ingen som vet navnet på disse små fyrene med 2 vinger... Biblioteket gutt! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ring 20 kamerater, utstyr dem med fluesmekkere og myggspray, å hopp i det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Myggspray, axe+lighter... pssst Vanngevær+lighter Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Slik jeg ser det kan du kun gjøre to ting, begge foreslått ovenfor: 1. Støvsuger (Om ikke annet, ihvertfall for moro skyld) 2. Skadedyrbekjempelsen\Insektutrydder, eller lignende. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Alles in die gasskammer, schnell! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 IT'S A KILLER BEE! Jeg bruker bare papirtørkle og plukker de opp for så å tenne fyr på papiret... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Inlegg fjernet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Virker som det er mange sånne udyr der i kjelleren, så det må i så fall være en sinnsykt feit salamander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå