jsol Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Når eg logger inn med characteren min på Daggerspine - serveren så ser det ut som alle folka ikkje har equipment (unntatt meg og de som har samme equipment som meg) og eg disconnecter etter ca 2-3 minutt. Har nettop innstalert spillet på nytt og lasta ned patchen.. akkurat det samme skjer fortsatt! Noken andre med samme problem? Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Akkurat samme problemet her. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Prøvd å disable alle UI mods? Kan hjelpe på. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Er visstnok et UI problem, vet ikke hvilke det gjelder for, men har lest at noen med Ulitmate UI sliter med dette. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Slett mappene W** og Interface under World of Warcarft mappa. Skal fikse det. -KJ Lenke til kommentar
jsol Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) takker for hjelp! skal teste nå. Det funka ikkje :> Endret 13. juli 2005 av jsol Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 scroll litt ned på siden ser du fixes for naked chars.eu forum fiksa det for meg i alle fall Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 har det samme her. i tilleg har dette skjedd etter patchen: noen spillere bir usynlige innimellom. jeg kan bare se skyggen. AH virker i noen sekunder, så virker det ikke igjen før jeg har logget ut og inn igjen. på høyre side av skjermen har jeg fått noen striper i knallfarger. kun i wow, så det er ikke skjermen min det er noe galt med. kartet tar veldig lang tid å åpne. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hadde det samme selv, oppdaterte gypsi mod, quick loot, ct mod og nå funker alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå