AztroM Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har lenge levd lykkelig med min MoVo2 1,5 GB. Desverre tok ten kveld en litt fuktig dag... Og det er i den anledning jeg leter etter en ny... Krav - min 512mb minne - display - oppladbart batteri - under 1750 kr - størrelse (ikke noe zen touch e.l.) Den nye Sony modellen er et alternativ men finner de ikke i HW's prisguide (eller komplett, netshop, MPX, PSdata, mamoz eller PCutstyr) Hvis noen vet av steder disse selges, si ifra... Send inn forslag Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis det er Sony E407 du mener, så finner du den hvis du tar et fritekstsøk; https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Ser stilig ut; 1GB, OLED-display, 50 timer batteritid, osv osv. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Enten iPod shuffle.. genial selv om den ikke har display.. eller overnevnte Sony modell.. meget bra den og - selv om den ser litt jalla ut i forhold til Shuffle. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Forøvrig er mitt tips å holde seg unna blant annet Creative og iRiver.. Jeg synes det er svært mystisk at Creative og iRiver IKKE ønsker å gi garanti for sine produkter i mer enn 90 dager i USA, de kan ikke har særlig stor tiltro til sine produksjonsmetoder når de selv ikke ønsker å erstatte et produkt som ikke fungerer etter 90 dager? For oss nordmenn er det selvfølgelig irrelevant da vi er beskyttet av forbrukerkjøpsloven og har minst 1 års garanti, men det sier allikevel noe om produksjonskvaliteten og tiltroen til ditt produkt hos andre leverandører. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Forbrukerkjøpsloven gir oss hverken garanti eller noe med ett års varighet. Reklamasjonsretten har blitt diskutert utallige ganger, søk opp og bli belært. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Takk for tilbakemeldingene... Er enig i at det er rart Creative har gjort så stor suksess med MuVo serien med tanke på den lave batteritiden i forhold til sony og noen av iRivers modeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå