hallvis Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har nylig kjøpt en iRiver H10...... Er meget fornøyd og for meg knuser den iPod til de grader (men det er en annen diskusjon) Problemet er at spiller slår seg på av seg selv.... Og når den gjør det er den låst....Mao; jeg må fjerne batteriet for at den skal funke igjen..... Er lite hypp på en 2 ukers reperasjon e.l, da denn herlige saken hjelper meg gjennom er røff arbeidsdag. Har ikke funnet firmware oppgr. Noen andre som har hatt det problemet? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Har den samme, mye bedre enn Ipod mini.. firmware oppgradering gjør du gjennom softwaren (iRiver +) står i software manualen hvordan det gjøres Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) http://www.iriver.com/html/support/downloa...chProductIdx=43 Her finner du nedlastinger av manualer og oppdateringer til iRiver! Lykke til! Endret 16. juli 2005 av headgeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå