Sjokolade1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg bare lurte på hva folks meninger om golf er!? vil ikke høre noe om at det er sossesport.. det var bare sånn det var før i tida.. noen av dere som spiller golf kanskje!? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har ikke spilt mye golf, men de gangene jeg har spilt det, synes jeg det var morsomt. Golf er ingen sossesport nå lengre, nå er det alle salgs typer mennesker som spiller Ting som alltid var en vinner på ferier, var mini-golf, uansett alder, så må dere innrømme at mini-golf er morsomt Kunne gjerne ha tenkt meg å spille "seriøs" golf, f.eks på en 9-hulls bane, men har ikke hatt muligheten, eller utstyr til dette Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har "spilt" golf noen ganger... Bare slått på rangen da Men det er griiiisedigg når man først treffer riktig! Første gangen hadde jeg vondt i hånda for at jeg slo så jævli feil; hardt og upresist Lenke til kommentar
viranth Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Spilte mye golf mens jeg var i USA. Kostet vel 9 dollar for å spille og 10 for å leie en bil, lånte utstyr av en kamerat. Golf er utrolig morsomt, spesielt når man skal skyte ballen langt. Helt herlig følelse når man får en god treff og man kan se ballen fly lang, man glemmer alt som foregår utenfor golfbanen også. Savner å spille, er blitt en del år siden også. Det aller beste som har skjedd var når jeg fikk eagle, var like ved å få hole-in-one. Han jeg spilte med hadde spilt mye golf før, så det var morsomt å slå han med 4-5 slag selv om det var min andre eller tredje gang. Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 bare positive innlegg! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har spilt golf aktivt før, var nede i rundt 11 i hcp tror jeg, men mistet litt interessen etter hvert.. Prioriterte hockey først.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Går ikke ann å skrive noe negativt heller da, siden du har skrevet dette: vil ikke høre noe om at det er sossesport Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Golf er skøy! Spilte i danmark. slo ballen kjempe langt på sånn range greie, nesten 100m!:O Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Mener du yards? Det golf-"avstander" måles i... Ikke sant, nietsoj? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 golf er kanskje gøy (har ikke spilt det selv..), men det har ikke noe med idrett å gjøre. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ifølge Klanen er det homo-hockey... Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Mener du yards? Det golf-"avstander" måles i... Ikke sant, nietsoj? i Norge måles det i meter! forresten.. hvis noen liker å se på golf er det british open hele helga Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 British Open er herlig underholdning. Det skal dog bli kjempetrist å ta farvel med golfens største stjerne, Jack Niclaus. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Mener du yards? Det golf-"avstander" måles i... Ikke sant, nietsoj? Om du snakker til meg, så veit jeg ikke Det sto bare "100" på det skiltet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Mener du yards? Det golf-"avstander" måles i... Ikke sant, nietsoj? Om du snakker til meg, så veit jeg ikke Det sto bare "100" på det skiltet. Haha, nei da veit jeg sannelig ikke Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Golf er koz. Spilte en del ifjor sommer. Har spilt på bane 2 ganger. Ellers har jeg bare stått og slått og øvd på svingen. Har ikke giddet å ta grønt kort enda, ettersom det har vært litt pengelens til tider. Lenke til kommentar
robbin Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 helt klart: tjene penger!! haha Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) golf er som enhver annen sport. velger man å være ivrig spiller så koster det kling selvsagt,men dersom man bare ønsker å være en søndagsgolfer så koster det ikke allverdens. jo, golf er regnet til å være den 3 største idretten i verden (takket være den store interessen for golf i usa). golf er presisjons idrett på lik linje som tennis og skyting. så det å si at golf ikke er idrett er bare tull, reinspikka tull!!! det er letter å sparke en fotball i mål fra midtbanen enn å treffe green fra 100m. prøv golf selv og se hvor "lett" det er. Endret 11. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
nikegolfer Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 golf er som enhver annen sport. velger man å være ivrig spiller så koster det kling selvsagt,men dersom man bare ønsker å være en søndagsgolfer så koster det ikke allverdens. jo, golf er regnet til å være den 3 største idretten i verden (takket være den store interessen for golf i usa). golf er presisjons idrett på lik linje som tennis og skyting. så det å si at golf ikke er idrett er bare tull, reinspikka tull!!! det er letter å sparke en fotball i mål fra midtbanen enn å treffe green fra 100m. prøv golf selv og se hvor "lett" det er. må nok si meg ganske så enig med SLIguy her gitt! golf er en kanonsport og drive med,enten det er på hobbybasis eller som en karriere.mener det er den andre vanskeligste sporten i verden etter snooker..en god utfordring for hver og en mann/dame..mn og ikke kalle det en sportsgren er fullstendig humbug og faenskap!det er utvilsomt en av de største idrettene i verden,JA! i asia er det nærmest nasjonalsporten og drive med.ta f.eks singapore(hvor det også holdes en del mesterskaper),der ligger vel gjennomsnittet på rundt 70% av befolkningen som spiller aktivt golf! bare se i norge også,fler og fler nordmenn finner smaken for golfing.samtidig som det er vanskelig så er det utrolig behagelig og moro å lære seg og mestre denne sporten.det og kunne stå på en golfbane med en indre ro som ikke ligner grisen er ubeskrivelig.. golf er kommet for og bli,og det vil nok bare bli større med årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå