Gå til innhold

tryggeste nettbutikken i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om de er listet på HW.no betyr ikke det at alle er like trygge!

De tryggeste er som oftes de største nettbutikkene. F.eks. Komplett, PSdata, MPX, Netshop osv...

Finnes ingen liste for 110% trygge netshopper, men les karakterer og kommentarer på de forskjellige netshoppene før du bestemmer deg! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg har hørt mye om nettbutikker, som ikke holder det de lover. Derfor lurer jeg på hvilken nettbutikk som er den tryggeste her i Norge!? del gjerne dårlig erfaringer fra forskjellige butikker!

Takk! :D

etter min mening, netshop.no

Lenke til kommentar

www.komplett.no

www.mpx.no

www.psdata.no

www.netshop.

Alle 4 er store butikker som må være seriøse.

www.pcutstyr.no har du vel enda en , men de har jeg ikke handlet med.

har derimot lagt igjen mangemangetusen hos de 4 første.

Særlig netshop/MPX

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor du bor, om det er noe hentelager i nærheten.

For meg er Mamoz tryggest og raskest, kan kjøre inn til Trondheim å hente varene dagen etter, se over at alt stemmer, dra visa-kortet og hjem igjen. Noen litt for høye priser der, så Netshop og PSData er fortsatt gode å ha.

Dele dårlige erfaringer sier du, da blir det nå oppkjøpte megabyte. De kansellerte en ordre mens jeg gikk og venta, uten noen som helst varsel, måtte bestille på nytt og da kom varene i alt for dårlig innpakning. PSData derimot kan emballasje godt, men de lurte meg en gang for 5-6 år siden, bestilte en slot-in spiller som kosta flesk og fikk en langt billigere tray-modell uten prisavslag. De var gall-sure når jeg ringte, så da kutta jeg ut dem for noen år. Nå er jeg stor-fornøyd med PS, mulig løk-skrellerne de hadde før har slutta. Er forresten Komplett sin "skyld" at jeg begynte på å handle hos PS igjen, de var så utrolig trege med å få på plass online kortbetaling.

Lenke til kommentar
er gamezone noe å satse på? selger billig spill der!

Og porto`n på 50-100 kr..

Moms må du betale hvis du har handlekurv for mer en 200...

Toll må du betale hvis du har handlekurv for mer en 6000.. (Blir nok uaktuelt på spill) :p

- Alt i alt så blir det dyrt å kjøpe spill over nett, ivertfall fra utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...