howy_90 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg tenkte jeg måtte dele denne siden med alle:) http://gr.bolt.com/download/pc/pc.htm her kan du laste ned spill og mye mer.. Jeg ble dritt glad mvh Howy Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Dooh..demoer og prøv før du kjøper spill. gammelt nytt det her. Det koster ingenting å laste ned. Du får bruke spillet i en times tid etter det så må du enten uninstalle spillet eller kjøpe det på nettet. Endret 13. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Er dette gratis da eller må du betale. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Lasta ned Rollercoaster Tycoon og det er 40 minutts prøvetid. Vil heller ha det heile tida. Endret 13. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Selvfølgelig koster det penger, skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nei kostar det pengar da det er no berre prøveversjonar og demoar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg