Rotte Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har en Sony DCR PC110E digitala videokamera og vanlig digitalkamera i ett. Kjøpte med Studio DV også, men med kameraet fulgte det med noen programmer som heter MGI Photosuite og MGI Videowave. Nå har jeg forsøkt alle mulig ting i over en time, og når er jeg rett og slett forbanna og lei. Har lyst til å hive det ***** kameraet i veggen også stå å le av ****skapet. Når jeg går inn i Photosuite og velger at jeg skal hente bildene via Memorysticken så gjør den for **** ikke det, den bare åpner bilderedigeringsprogrammet i steden og sier at jeg skal åpne bilde-filer. Så jeg får sånn "open as.." vindu isteden for at den samarbeider med kameraet. PC'en finner alt av kamerae i Windows, og jeg har muligheten til å ta bilder en og en mens den er koblet til. Men det går som sagt ikke med memorysticken. Det fungerte vell å merke før med samme programmet når jeg valgte samme tingen, men som sagt ikke nå. Nå er jeg lei av det ***** CP programmet. Noen som vet om noen enkle sharewareprogrammer som lar meg importere bilder fra memorysticken og inn til PC'en? Eneste jeg trenger, jeg driter i redigering, det gjør jeg andre steder.. Hilsen illrød forbanna bruker av Sony-søppel digitaljævel. Lenke til kommentar
tl983085 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Nå er jeg litt usikker på hvordan kameraet ditt fungerer, men jeg hadde også problemer med å få bildene fra kamera inn på Pc'en. Problemet var at gamle USB-drivere fulgte med kamera (win98, jeg hadde winme). Jeg fant løsningen på Sony sine hjemmesider. Der kunne jeg laste ned drivere til Winme Lenke til kommentar
Rotte Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jamen, hva slags nye drivere lasta du ned? Til USB'en? Lenke til kommentar
tl983085 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jepp! Dersom jeg har forstått deg riktig, så har du problemer med å få kontakt mellom PC og Kamera. Da er det sannsynligvis noe problemer med drivere. Let på Sony sin side og se om du finner drivere. Lenke til kommentar
tl983085 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei igjen. Lette på Sony siden for deg. USB driveren til kameraet ditt er på denne adressen: http://www.ita.sel.sony.com/support/dvimag...dv/softupdates/ Lenke til kommentar
Rotte Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Tusen takk for hjelpen =) Skal se på URL'en nå Lenke til kommentar
Rotte Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Det fungerer, jippi!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå