Gå til innhold

Kopiere direkte fra Xbox til xbox?

Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker FLASH FXP jeg. og det funker som faen

Bruker PC til å overføre mellom 2 xboxer.

Og det funker fint? Prøvd meg på PC som midtpunkt, men da disc`er f**nskapet hele tiden... Så må sitte å knote med å finne frem hvilke filer som er overført. og DET gidder jeg ikke ass!

Lenke til kommentar

jeg mener at Xbox Media Center har den beste måten å kopiere over på... på mange av di andre filemanageren må du stille inn mye får å kunne i det hele tatt nå den andre xboxen... i XBMC er detter forhåndsinnstilt... du trenger bare å plugge i ledningen :)

Endret av Xbox lover
Lenke til kommentar
jeg mener at Xbox Media Center har den beste måten å kopiere over på... på mange av di andre filemanageren må du stille inn mye får å kunne i det hele tatt nå den andre xboxen... i XBMC er detter forhåndsinnstilt... du trenger bare å plugge i ledningen :)

Hvordan gjør du det? Boxen står pr nå i nettverk, og komuniserer med 2, stk PC`er. Men er det da bare å sette opp en xbox til i samme nettverk? Og hvordan får jeg da kontakt med den? (Uten å konfe noe eller, eller hvordan du ev. Konfer det..)

Lenke til kommentar

Den beste løsningen er å gå via router, da er alle enheter tilgjengelig på en gang. Når det gjelder xbox til xbox så trenger man ikke annet enn en krysset TP-kabel.

Både Avalaunch og UnleashX har auto-detect på Remote Connections, så hvis begge box'ene er satt opp rett er det mye lettere å gjøre det på denne måten enn å gå via PC.

Lenke til kommentar

Hvordan gjør du det? Boxen står pr nå i nettverk, og komuniserer med 2, stk PC`er. Men er det da bare å sette opp en xbox til i samme nettverk? Og hvordan får jeg da kontakt med den? (Uten å konfe noe eller, eller hvordan du ev. Konfer det..)

Fra xbox til pc er det bare å stille inn pcen slik at den kan dele filer ovs.

Da kan du bare gå rett inn på maskinen via SMB (Workgroups) eller noe sånt.

Jeg har ikke prøvd fra xbox til xbox, men jeg regner med at du gjør noe av det samme. Kanskje du må kjøre XBMC på begge boksene.

Dette kan du finne fort ut av ved å gå inn på XBMC -> Mine Filer og prøve de forskjellige nettverksmulighetene som står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...