Cord Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Noen som har noen fixe løsninger på dette? En FTP klient som fungerer bra til xbox f.eks? Grunen til at jeg spør er at jeg har problemer med min gamle xbox og vurdere å kjøpe og modde en ny. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 De fleste dashboards ("operativsystem") gjør dette via en File Manager. Smal sak. Få installert Avalaunch eller UnleashX (anbefales!) av en kyndig person. Les mer på www.xbox-scene.com. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Alt installert Ok! Så det finnes der! *sjekke ut* TAkker og bukker... Prøvde xFTP eller hva det nå het, men det saug som bare f.. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Bruker FLASH FXP jeg. og det funker som faen Bruker PC til å overføre mellom 2 xboxer. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Bruker FLASH FXP jeg. og det funker som faen Bruker PC til å overføre mellom 2 xboxer. Og det funker fint? Prøvd meg på PC som midtpunkt, men da disc`er f**nskapet hele tiden... Så må sitte å knote med å finne frem hvilke filer som er overført. og DET gidder jeg ikke ass! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) jeg mener at Xbox Media Center har den beste måten å kopiere over på... på mange av di andre filemanageren må du stille inn mye får å kunne i det hele tatt nå den andre xboxen... i XBMC er detter forhåndsinnstilt... du trenger bare å plugge i ledningen Endret 13. juli 2005 av Xbox lover Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Har gjort dette en del ganger nå, vi kjører bare Avalaunch på begge box'ene. Er vel i file manager i Avalaunch eller noe.. Funker fett! EDIT: bare kabel fra box til box.. Endret 13. juli 2005 av -=nibbler=- Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 jeg mener at Xbox Media Center har den beste måten å kopiere over på... på mange av di andre filemanageren må du stille inn mye får å kunne i det hele tatt nå den andre xboxen... i XBMC er detter forhåndsinnstilt... du trenger bare å plugge i ledningen Hvordan gjør du det? Boxen står pr nå i nettverk, og komuniserer med 2, stk PC`er. Men er det da bare å sette opp en xbox til i samme nettverk? Og hvordan får jeg da kontakt med den? (Uten å konfe noe eller, eller hvordan du ev. Konfer det..) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Den beste løsningen er å gå via router, da er alle enheter tilgjengelig på en gang. Når det gjelder xbox til xbox så trenger man ikke annet enn en krysset TP-kabel. Både Avalaunch og UnleashX har auto-detect på Remote Connections, så hvis begge box'ene er satt opp rett er det mye lettere å gjøre det på denne måten enn å gå via PC. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ikke vits å skifte til Avalunch/UnleashX om man har EvoX fra før. Da er det bare å laste ned et program ved navn Xbox2Xbox. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) [MY OPINION]EvoX må jo være det verste dashboardet, ever... [/MY OPINION] Edit: Ok, det finnes kanskje et par beta'er som topper det. Endret 17. juli 2005 av Shio Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 jeg mener at Xbox Media Center har den beste måten å kopiere over på... på mange av di andre filemanageren må du stille inn mye får å kunne i det hele tatt nå den andre xboxen... i XBMC er detter forhåndsinnstilt... du trenger bare å plugge i ledningen Hvordan gjør du det? Boxen står pr nå i nettverk, og komuniserer med 2, stk PC`er. Men er det da bare å sette opp en xbox til i samme nettverk? Og hvordan får jeg da kontakt med den? (Uten å konfe noe eller, eller hvordan du ev. Konfer det..) Fra xbox til pc er det bare å stille inn pcen slik at den kan dele filer ovs. Da kan du bare gå rett inn på maskinen via SMB (Workgroups) eller noe sånt. Jeg har ikke prøvd fra xbox til xbox, men jeg regner med at du gjør noe av det samme. Kanskje du må kjøre XBMC på begge boksene. Dette kan du finne fort ut av ved å gå inn på XBMC -> Mine Filer og prøve de forskjellige nettverksmulighetene som står der. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 UnleashX har auto-rename når jeg FTP'er over fra PC. Genialt istedet for å gjøre det selv eller bruke annen programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå