tl983085 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei! Jeg har i dag et HQ45 kabinett med 250W. Konfigurasjonen min kan sees i signaturen. Jeg har planer om å oppgradere prosessor og grafikkort til AMD 2100 og Geforce4 Ti 4400. Regner da med at jeg også må oppgradere strømforsyningen. Jeg fant denne strømforsyningen på Komplett sine hjemmesider: Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan Strømforsyning for PIII/AMD/P4 CPUs Pris: 350,- Er det noen som har noen erfaring med denne strømforsyningen? Vil det være noe problem å sette denne i et HQ45 kabinett (regner med at jeg må skjære hull i toppen på kabinettet for viften til strømforsyningen). Synes strømforsyningen virket litt billig i forhold til andre strømforsyninger. Dersom denne er dårlig, er det noen som kan anbefale en strømforsyning til en rimelig pris? Lenke til kommentar
tl983085 Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 ...noen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Vil du ha en rolig og stillegående strømforsyning, så velg denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Jeg har den selv og er VELDIG fornøyd. Kan ikke høre den i det hele tatt når jeg har den på 1500 o/m. Den koster mer enn en vanlig, men den er så klart verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå