Adversary Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg leste retnings linjene, men aldri noe annet. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hei dere som diskuterer avataren min. - Back off! Det er ikke jeg som har laget den og jeg bryr meg ikke. Skal skifte senere. Hold dere til temaet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hmm har enda ikke lest hele reglene her på forumet.. er jo ikke så vanskelig å lære seg dem uansett da.. er jo bare normale regler så.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skumleser alltid, for å være sikker på at jeg ikke går med på noe jeg ikke burde gått med på Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vanlig vis ikke, men for http://forum.hardware.no/ gjorde jeg et unntak. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg pleier nesten aldri å lese slike ting, men da jeg registrerte meg på HW leste jeg faktisk reglene Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg leser aldri igjennom, utenom retninglinjene til hw.no Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg leser som regel ikke rettningslinjer, men jeg har kikket litt på rettningslinjene til hw.no etter at jeg ikke klarte å forstå hva tre-ord-regelen var. (som litt unødvendig info: jeg har faktisk ikke brutt den regelen) Edit: har jaget bort leif Endret 14. juli 2005 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå