DE1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ble litt dårlig topic der men men.. Når du registrerer deg på f.eks hw, mailer, internettsider eller instalerer noe må du som regel godta reglene og ting du skal/ikke skal gjøre. Pleier du å lese gjennom alt dette (som kan være på opp til 2 sider) eller trykker du bare på "godta" slik som meg? Hvis du da gjør som meg...Hvordan klarte du å registrere deg på hw.no? - Brukte sunn fornuft? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvem gidder å lese? Det er jo bare å bruke sunn fornuft og/eller lese retningslinjene i etterkant Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Skumleser alltid før jeg poster noe. Litt kjipt å drite seg ut med første post Sunn fornuft er også en fin ting. Har du det klarer du nok stort sett å holde reglene på de fleste fora. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Så ingen av dere leser, eller SirMaximus skumleser da Lenke til kommentar
zokra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 BTW: Er det noen som leser de greiene som kommer opp når man holder på å installere programvare osv? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Når jeg registerer meg på div. steder så gidder jeg ikke engang lese retningslinjene så lenge jeg veit at det jeg kommer til å skrive er helt ok greier. Skal jeg derimot skrive om ting som er på kanten leser jeg alltid igjennom just in case. Jeg leser også sticky-tråder jeg ser jeg bør lese i kategoriene der jeg poster. Den taktikken har hittil gitt meg null advarseler og null banninger med et unntak, men det snakker vi ikke om her Lenke til kommentar
operaman Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har aldri lest en EULA, leste Hw.no reglene en uke etter jeg registrerte meg. Har lest GPL. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Om dere har lyst å lese mye dumt på en plass.. les retningslinjene som kommer frem når du installerer Microsoft programmer :!: Blei tvinga til å lese igjennom ett par når jeg gikk IKT.. forsto fort hvorfor Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Om dere har lyst å lese mye dumt på en plass.. les retningslinjene som kommer frem når du installerer Microsoft programmer :!: Blei tvinga til å lese igjennom ett par når jeg gikk IKT.. forsto fort hvorfor Hvorfor ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Dette har ikke noe med saken å gjøre, skriv seriøst Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Om dere har lyst å lese mye dumt på en plass.. les retningslinjene som kommer frem når du installerer Microsoft programmer :!: Blei tvinga til å lese igjennom ett par når jeg gikk IKT.. forsto fort hvorfor Hvorfor ? Bare les selv så vil du nok forstå Men nok offtopic.. Har aldri lest noe utenom ett par til Microsoft Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Leser aldri igjennom EULA og sånt. Ikke når jeg installerer programmer, registrerer meg på websider/forumer. Ikke når jeg installerer spill heller. Hvem gidder egentlig å lese? Min installerings prosedyre: "Do you accept the terms of the license agreement?" Yes. Ok. Next. next next next . FINISH! Good to go. Burde jeg kanskje begynne å lese igjennom noe av det der eller? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg leste jo seff når jeg registrerte meg på hw.no . Men ellers aldri Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 På forum osv, ingenting mere Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg lurer på hvor mange Windows XP-brukere det er som har lest hvert eneste ord av lisensen til XP. Den er lang, og kjedelig. Fint stoff å lese på senga så man blir trøtt Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jeg har aldri lest det tullet, og har aldri fått noe problemer av det heller.. så inntil det skjer, fortsetter jeg å hoppe over det.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Leste på nett at det var en fyr som kjente $1000 på å lese lisensen... I lisensen sto det at den første som ringte til dette nr. fikk en premie på $1000, det gikk en par måneder får de fikk et svar :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå