Gå til innhold

Beste allround 19" LCD til under 3000,-?

P-in-P

Anbefalte innlegg

Hepp! Jeg skal kjøpe meg min første LCD skjerm ( :D ) og lurer på hvilken som er best til under 3000,-?

Mine bruksområder:

30% surfing (70% av det på HW :p )

30% til spilling

40% til film

Selv holder jeg en knapp på BenQ FP937s..?

Edit: Og når jeg sier maks 3000,- så skal det være på en respektabel webshop som f.eks netshop, komplett, mpx...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer at den ikke har DVI, men tror skjermen er ganske grei til ditt bruk. Til surfing trenger man egentlig ikke noe dyr LCD, men ser at mesteparten av tiden din blir å gå til spill og filmer, og da scorer denne skjermen bra på at den har svært lite etterslep. Designet er fint, og finner ingenting i veien med fargene. Fin skjerm til mitt bruk, som for det meste går til filmer og spill. :)

Lenke til kommentar

Både Netshop og Komplett har tilbod på 19" skjerm med DVI denne veka. For oss som har fulgt med i dataverdenen nokre år burde det vere bannlyst å kjøpe noko som ikkje har DVI-støtte. Ein skjerm skal tross alt vare kanskje 5-10 år. Og den pc-en du kjøper om tre år har garantert ikkje analog skjermutgang. Dermed er du dømt til å bytte ut skjermen (for overgangen du kanskje har liggande no har du mista til då. I tillegg er kvalitetsforskjellen formidabel nok til at du VIL ha ny skjerm då.)

Men ok, spørsmålet held fram: Beste kjøp, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309675&cks=WYO eller

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5544

Altså, 12ms LG L1930BQ til 2495,- (inkluderer visstnok DVI-kabel) eller 8ms BenQ 19" LCD FP937s+ til 2795,- (må kjøpe DVI-kabel i tillegg)? Nokre synspunkt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...