Gå til innhold

100% trådløs mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han mener er vel at senderen som regel er stor og har kabel.. det er jo litt unødvendig da..

Logitech V200 er en bra mus tror jeg

Jeg har brukt en Labtec trådløs mus i samme kategori. Den er grei til det meste, ok batteritid, men er litt upresis i spill og slikt. Logitech er nok en del bedre

Endret av cyberpet
Lenke til kommentar
Det han mener er vel at senderen som regel er stor og har kabel.. det er jo litt unødvendig da..

Logitech V200 er en bra mus tror jeg

Jeg har brukt en Labtec trådløs mus i samme kategori. Den er grei til det meste, ok batteritid, men er litt upresis i spill og slikt. Logitech er nok en del bedre

Labtec er seriøst noe drit. aldri i din villeste fantasi kom med flere uttalelser at Labtec er et bra merke. så og si billig drit

Lenke til kommentar
Labtec er seriøst noe drit. aldri i din villeste fantasi kom med flere uttalelser at Labtec er et bra merke. så og si billig drit

Hey!

Labtec lager fantastiske tastatur. La meg fortelle hvorfor:

1: De koster rundt 100-lappen.

2: Man slipper alle de satans media-knappene som nyere tastatur vanligvis er overdynget av. Flere knapper != Bedre tastatur.

3: Man slipper "F-lock" som er tidenes mest unyttige oppfinnelse. Når revolusjonen kommer så er han som kokte opp det konseptet førstemann opp mot veggen..

4: Kan bekrefte av egen erfaring at de tåler å bli sølt ~ 1/3 liter cola i, spyles rene, og kobles til igjen like fine etter litt tørking, og skulle de mot formodning ikke gjøre det, så...

5: ...koster de rundt 100-lappen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...