Sirslask Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg skal kjøpe en trådløs mus til laptopen, da vil jeg ha en trådløs mus. Er det noen som har et forslag til en 100% trådløs mus, en som har en antenne som står rett i USB-porten? Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 denne posten er vel feilpostet men jeg har aldri sett eller hørt om en slik mus du såør etter Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Sorry.. jeg vet bare om slike som er _litt_ trådløse Men spøk til side, denne burde da være rimelig brukbar til bærbart bruk Endret 13. juli 2005 av snoemann Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Creative Mouse Wireless Optical Notebook USB. Er det noe sånt du leter etter ? edit : argh snoemann kom før meg Endret 13. juli 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 snoemann sin link er vel noe som er mitt i blinken for deg Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis du skal bruke den til laptop ville jeg gått for en av de hvor du kan feste senderen i musa når du ikke bruker den, så har du bare en komponent ekstra å ta med deg. Logitech Labtech Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 hehe det var noe sånt jeg mente ja Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Men husk den musen der er LITEN Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 enten har du trådløs eller ikke trådkøs, går ikke an å ha 67,5 % trådløs Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Det han mener er vel at senderen som regel er stor og har kabel.. det er jo litt unødvendig da.. Logitech V200 er en bra mus tror jeg Jeg har brukt en Labtec trådløs mus i samme kategori. Den er grei til det meste, ok batteritid, men er litt upresis i spill og slikt. Logitech er nok en del bedre Endret 16. juli 2005 av cyberpet Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det han mener er vel at senderen som regel er stor og har kabel.. det er jo litt unødvendig da.. Logitech V200 er en bra mus tror jeg Jeg har brukt en Labtec trådløs mus i samme kategori. Den er grei til det meste, ok batteritid, men er litt upresis i spill og slikt. Logitech er nok en del bedre Labtec er seriøst noe drit. aldri i din villeste fantasi kom med flere uttalelser at Labtec er et bra merke. så og si billig drit Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Labtec er seriøst noe drit. aldri i din villeste fantasi kom med flere uttalelser at Labtec er et bra merke. så og si billig drit Hey! Labtec lager fantastiske tastatur. La meg fortelle hvorfor: 1: De koster rundt 100-lappen. 2: Man slipper alle de satans media-knappene som nyere tastatur vanligvis er overdynget av. Flere knapper != Bedre tastatur. 3: Man slipper "F-lock" som er tidenes mest unyttige oppfinnelse. Når revolusjonen kommer så er han som kokte opp det konseptet førstemann opp mot veggen.. 4: Kan bekrefte av egen erfaring at de tåler å bli sølt ~ 1/3 liter cola i, spyles rene, og kobles til igjen like fine etter litt tørking, og skulle de mot formodning ikke gjøre det, så... 5: ...koster de rundt 100-lappen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå