Gå til innhold

Razr V3 Black Edition. Kul eller ikke?

Anbefalte innlegg

Er 4 timer unna å kjøpe en Motorola V3 RAZR BLCK supa dupa special edition blablabla til min kjære.

Hun driter så veldig langt i megapixel, har en finfin mp3spiller fra før så alt sånt er irrelevant.

Spørsmålet er altså da:

Blir hun glad for den her? Kul eller ikke? Stilig? Harry? Gammeldags? Fet?

Fins det bedre alternativer? (joa, den nokia-pinnen er morsom, men den er over the top).

.x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut ifra det du skriver (ikke nødvendig med megapiksel, mp3 osv) bør Razr være en fin mobil til henne. Den gir ikke mye mobil for pengene, men mye design.

Jeg synes RAZR i svart er meget lekker, og det samme mener de fleste andre har jeg forstått.

Så, stilig ja, kul ja, harry nja, gammel nei, fet nja..

Lenke til kommentar

Synes den ser ganske kul ut jeg. Er ikke gammeldags i hver fall. Men kunne ikke tenkt å kjøpe den selv. Dras heller mot SE k750i da. Men ser at dama di ikke trenger så mye funksjoner så kan bare anbefale denne. Anbefaler den pga designet. Har ikke hørt så mye annet om denne telefonen.

En litern teaser ser du her

Lenke til kommentar

Så er den innkjøpt og avprøvd!

Og jeg må si, den svarte utgaven slår alle rekorder! Dette er den stiligste telefonen på markedet i dag, bankers. Får litt sånn stealthbomberfeeling av den :)

Funksjonsmessig - helt på høyden. Kamera er helt ok, javaspill går helt ok, men det blir den brukt lite til uansett.

mao

Suverent stilig telefon, dog bittelitt dyr. Men den er verdt det!

.x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...