RSy Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har reinnstallert hele maskinen og all programmvare. Tidligere fikk jeg avspilt *.mpg i MediaPlayer, men nå går det ikke. Ved automatisk nedlastning av codec får jeg error. Hvilken codec skal jeg bruke, og hvor finner jeg deg? RSy Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Merkelig, mpeg skal jo spilles i MP uansett! men siden det ikke funker, så installer NIMO codec pack. Du finner den et eller annet sted på http://www.divx-digest.com. Lenke til kommentar
escman Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hvis det er SVCD du har, så må du ha en ekstra plugin for det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: escman skrev (2002-07-29 15:42):Hvis det er SVCD du har, så må du ha en ekstra plugin for det. Seff at jeg ikke tenkte på det! se om Nimo funker, hvis ikke så prøv å få tak i noe som heter m2v codec, den skal gjøre det slik at man kan spille svcd-mpegger i MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå