kakemonster7 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Skulle skru på pc'n før idag, men så bynte den plutselig å pipe.... Aner ikke hvorfor..... Noen som har opplevd dette før? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Piping kan komme av mange grunner. Fugnerer ikke PC-en din etter pipinga? Gjør den det, så er dette helt feil kategori. I tillegg er det alltid smart å lese annonseringer, som f. eks. "Øk sannsynligheten for at ditt problem blir løst". Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tell hvor mange pip som kommer. Les i hovedkort manualen din hva som er galt. f.eks 3 pip = prosessor Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Den piper kontinuerlig.... sånne små korte pip, med en pause på 0,01 sek elns imellom pipene....... Og den stopper i det første bildet, der det står "Fujitsu siemens" osv, og du kan trykke f2 for å komme inn i bios osv... Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har du et skjermkort som krever ekstra strømkabel? Sjekk at den sitter godt på plass Lenke til kommentar
clario Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Garantert stømforsyningen som er gåen, prøv en annen strømforsyning å se om den forsetter å pipe Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 ja, det er en sånn ekstra ledning som går fra skjermen til strømforsyningen... er det det som kan være problemet? Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ikke det jeg tenkte på. Fra hovedkortet inn i skjermkortet. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 aner ikke... denne pcn var helt ferdig bygd da vi fikk den... har ikke sett eller gjort noe inni den, annet enn å sette inn en ekstra harddisk.... men du tror altså at det er strømforsyningen som er problemet, clario? Lenke til kommentar
clario Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har du en liggende, eller kan event. låne en med en kompis så vil jeg anbefale deg å prøve å bytte å se om lyden forsvinner, har opplevd nesten det samme, å da var det strømforsyningen. Med meg kom lyden også igjen når jeg kjørte spill og "store" programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå