gamer73 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tenkte på en ting. når meg og gutta reiste på ferie når vi var ung og dum (tidlig 90-tallet) så laget vi alltid t-skjorter med et tema på liksom...alt fra kristen gislefoss til noe pormogreier. Hadde det ikke vært litt kult med t-skjorter som har medals, ribbons, badges osv på seg? Til LAN bruk liksom Også kunne man påført nye utnevnelser etterhvert som man fikk dem hehe... En kul tanke, men kanskje ikke så lett å gjennomføre. Men på LAN er det lov å være ultraHARRY! Selv skal meg og gutta ha mini-lan hos meg om en ukes tid. 4 stk. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer, herved overrekkes prisen for årets mest harry og nerdete forslag! Fantastisk! Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 t-skjorte? det er jo litt halvhjerta? Få tak i en offisersjakke og få noen til å lage ekte medaljer! Hadde ikke overrasket meg om noen hadde begynt å lage BF2 medaljene og solgt dem Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hah! Jeg fikk ett slips med tastatur i 18-års gave! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer, herved overrekkes prisen for årets mest harry og nerdete forslag! Fantastisk! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå