Gå til innhold

Bytte ut katodene fra rødt til blått på Lian Li ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men rødt er jo mye kulere enn blått!

Men om du nå SKAL skifte så er jeg ikke sikker på hvordan det gjøres. For meg så det ut som om de stripene var farget gjennomsiktig plast og da skulle det jo ikke være noe problem. Altså bare å skifte katodene inni.

Lykke til : thumbup:

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Altså bare å skifte katodene inni.

Man kan ikke skifte noe som ikke er der ;)

katodene følger ikke med, det står tydelig i teksten på microplex.no

(Katodelys er ikke inkludert - kan bestilles under "Casemods" -> "Kald katode")

Tenkte bare jeg skulle nevne det

Lenke til kommentar
På øvre del av frontpanelet er det på hver side montert rød LED lysstripe.

Jeg ville nesten sent en mail til microplex og spurt de om hjelp på dette. Ser ut som det er noen spesiallagde LED striper som er satt inn. Hvis dette er tilfelle så tviler jeg sterkt på at du kan bytte på de.

Personlig syns jeg rødt ikke ser så værst ut, men siden min yndlings farge tross alt er blå så føler jeg med deg.

-Jolt

Lenke til kommentar
Jeg ville nesten sent en mail til microplex og spurt de om hjelp på dette. Ser ut som det er noen spesiallagde LED striper som er satt inn. Hvis dette er tilfelle så tviler jeg sterkt på at du kan bytte på de.

Om du les kva folk skriv så ser du at "det er to plastikkstriper som er opplyst av kvar sin diode". Sidan folk skriv at det er diodar, så er ikkje problem å byte dei ut.

Til opplysning så er det 5V, 5mm diodar som kvar er lodda på eit leidningspar. Du finn tilsvarande diodar hjå microplex, under namnet "Sunbeam LED, UltraBright"..

Lenke til kommentar

Jeg har det kabbiset..

Selve plastikkstripene røde, så jeg tror egentlig at LEDa er hvite bare jeg.. Har ikke åpna kabinettet mitt foran.. Kan hende de er røde, men du vil ikke få noen bra effekt med å skifte til blå LED :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...